Eriksendrul Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 (endret) Jeg er på utkikk etter et bra kabinett. Det er Tusenvis av kabinetter på markedet nå men jeg vil ha en av de beste ( innenfor en hvis pris ) Det jeg ser etter er mulighet til og kontrollere vifter. Display som viser temperatur Plass til mye, Har lyst på Bigtower, Men kjøler Bigtower like godt som et Midi tower ? Tenker bigtower slik at jeg har mulighet til og legge inn mer hardware uten og ha liten plass. Dere kan se hva jeg har av utstyr i min signatur. Kabinettet må ikke være bigtower, kjøper gjerne et miditower også om det er god plass. Trenger ikke være noe "fancy" gaming kabinett. Men et bra funksjonelt og godt avkjølt kabinett. Og om du finner et kabinett jeg kan kjøpe. Hvilke vifter burde jeg kjøpe i tillegg til de som følger med ? Jeg har for tiden kun 2 Plexiglass plater som står over hverandre, "kabinettet" er helt åpent og alt ligger bare på disse plexiglass platene med untak av hovedkortet som er skrudd fast. Tusen takk for tips ! Pris: Maks 2.500 (vifter og annet utstyr kan jeg kjøpe utenom de 2.500 kronene) Endret 5. august 2017 av Eriksendrul Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 (endret) Vel når man ser på maskinvaren din, burde ATX miditower være mere en tilstrekkelig nok med mindre du overklokker ekstremt mye. Bigtower er større, men utvalget er minimalt: Corsair Graphite 760T Big Tower Sort Vifter: 2x 140mm Front, 1x 140mm Bak, mATX, ATX, 2x USB3.0/2.0, Rød LEDs, Vindu Er vel et eksempel innenfor budsjettet. Viktigste er kabinettet er luftig og ikke for tett, slik varmen kommer ut, ellers blir pcen varmere og varme ved tungt bruk. Pass på alle viftene er 4 pins PWM så du kan tilpasse turtall etter tempraturen. Vil anbefale 14 CM vifter helst med under 1000 RPM for mest stillegående vifter. Endret 5. august 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 5. august 2017 Forfatter Del Skrevet 5. august 2017 Vel når man ser på maskinvaren din, burde ATX miditower være mere en tilstrekkelig nok med mindre du overklokker ekstremt mye. Bigtower er større, men utvalget er minimalt: Corsair Graphite 760T Big Tower Sort Vifter: 2x 140mm Front, 1x 140mm Bak, mATX, ATX, 2x USB3.0/2.0, Rød LEDs, Vindu Er vel et eksempel innenfor budsjettet. Viktigste er kabinettet er luftig og ikke for tett, slik varmen kommer ut, ellers blir pcen varmere og varme ved tungt bruk. Pass på alle viftene er 4 pins PWM så du kan tilpasse turtall etter tempraturen. Vil anbefale 14 CM vifter helst med under 1000 RPM for mest stillegående vifter. Tusen takk for svar. Var det meninga at begge linje du hadde laget link til skulle være like ? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Det er jo mulig å bygge eller å modifisere opp noe selv. Kabinettet jeg bruker er et jeg mekka til en gang i 2012, du kan ta en titt på prosjektet her Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 5. august 2017 Forfatter Del Skrevet 5. august 2017 Det er jo mulig å bygge eller å modifisere opp noe selv. Kabinettet jeg bruker er et jeg mekka til en gang i 2012, du kan ta en titt på prosjektet her Jeg har dessverre ikke facebook. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Neivel, da får du klare deg uten mitt innspill, og det gjør du sikkert helt fint. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 (endret) Fractal Design, Corsair, Phanteks og Cooler Master har alle gode kabinetter med inkluderte vifter og god luftflyt. Avgjørelsesfaktoren er smak og behag, er selv en minimalist og liker kabinetter henholdsvis, som f.eks In-Win 303. Mest for valutaen blir vel en Phanteks Enthoo PRO. Endret 6. august 2017 av Fantomtegningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå