indahla Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Jeg vurderer å kjøpe en Renault Zoe R240 Intense med R-link. Er det mulig å styre lading og klima via mobilen på en slik bil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Hør med forhandler. Jeg tror dette er abonnementstjeneste som du må betale en klekkelig sum for pr. år. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 Det stemmer at det er abo. Første tre år er gratis for å _få_ info fra bilen. Første året er gratis for å _sende_ info til bilen. Etter dette koster det penger. Hvor mye vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Google is your friend https://renault.no/admin/wp-content/uploads/2015/11/R-LINK_210x2103_16s_Web_150dpi_070415.pdf 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 Kan jeg spørre hva du søkte etter for å finne den PDFen? Jeg har søkt og søkt men ikke funnet noe.. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Kan jeg spørre hva du søkte etter for å finne den PDFen? Jeg har søkt og søkt men ikke funnet noe.. Søkte egentlig etter r-link api uten mye hell, men så dukket den opp mellom noen poster fra div forum:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå