Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor godt er sex for dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Sex med den du elsker er deiligst. One night stands kan være deilig, og det kan være drit. Noen klaffer du overhodet ikke med sexuelt, andre har studert Kama sutra men er fortsatt bare helt på gjennomsnittet. Og noen ganger klaffer alt, som om dere har møttes og hatt dere i det tidligere liv ;-) Sex kan læres, du blir jo aldri ferdig utlært. Det viktigste er å lytte til partneren din og snakke sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Snart en år gammel tråd, tog TS har jo opparbeidet ekstrem mye erfaring her tydligvis...

 

 

I tråd:hvor lenge varer sex for dere?

5. februar 2018 - 08:51

Vanligvis 3-4 timer når dama binder meg. Rekorden er 12 timer og 15 orgasmer på meg, med strapon i rumpa.

 

 

I tråd:Får ikke utløsning ved onanering

12. februar 2018 - 08:06Dry humping, hva betyr det? Blir orgasmene bra når du får det ved Dry humping?

 

Selv om tørrjukking var et ukjent begrep rimelig nylig...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Snart en år gammel tråd, tog TS har jo opparbeidet ekstrem mye erfaring her tydligvis...

 

 

I tråd:hvor lenge varer sex for dere?

5. februar 2018 - 08:51

Vanligvis 3-4 timer når dama binder meg. Rekorden er 12 timer og 15 orgasmer på meg, med strapon i rumpa.

 

 

I tråd:Får ikke utløsning ved onanering

12. februar 2018 - 08:06Dry humping, hva betyr det? Blir orgasmene bra når du får det ved Dry humping?

 

Selv om tørrjukking var et ukjent begrep rimelig nylig...

Han har jo ikke tid til å lese seg opp når han ligger i senga og får 15 orgasmer, 12 timer om dagen med en strap-on i rompa.

Han skal jo også sove i 8 timer, og da er det bare 4 timer igjen av dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Vil ikke anbefale å prøve med kristne damer ihvertfall hvis en ikke er gift. Livet med høyre hånden er 10-0. 

 

Jeg har alltid trodd at kristne damer var ville i senga og elsket sex. Helt seriøst. Du vet, de man minst tror det om, de er de villeste innerst inne. Prektig engel på utsiden og et sexmonster uten like på innsiden? Eller har jeg misforstått? Kan godt være jeg misforstår deg også ;)

 

Anonymous poster hash: 90653...fd7

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...