AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Hei, Hva tenker dere om å lyve for å skåne den andre parten/et forhold? Si at den ene spør om du f.eks har tidligere klinet med den personen. Også svarer du nei, fordi du vet at partneren din ser på seg selv som mindreverdig i forhold til hun. F.eks at hun syntes X, er penere, diggere og smartere enn seg selv. Så sier du til din partner, at du ikke har klinet med X på en fest. Anonymous poster hash: 8f223...49a Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Spør man så får man svar, i min bok. 5 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Og så får hun høre fra noen andre at du faktisk har kysset den jenten tidligere... Da blir det god stemning. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Noe så ubetydelig ville jeg ikke tenkt på å skåne personen for. Hvis det er så ille så ville jeg prøvd å jobbe med problemet, ikke løyet. 2 Lenke til kommentar
En Brennpeis Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) koffor i faen skal du lyge om noe som helst? Men joda, ta en titt på disney channel på hva som skjer om man skal lyge til kjæresten sin. Endret 9. august 2017 av En Brennpeis 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) Jeg sier som Poirot, når han ble spurt om omtrent det samme : "Desirable, but not always advisable." ^^ Så noen ganger mener jeg det er riktig å bruke litt strategi for gradvis å åpne øynene for sannheten til andre, hvor situasjonen er sårbar. Endret 9. august 2017 av Taurean Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Det å bygge relasjoner basert på løgner er ikke sunt. Det er rett og slett feigt. Lenke til kommentar
lilipatra Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Jeg synes at noen ganger kan den "feige" utveien faktisk være ærligheten. Om det er noe som har skjedd i fortiden, og ikke egentlig har noe med nåværende partner å gjøre, og hendelsen er helt irrelevant for dagens situasjon og tiden framover, men du vet at din partner vil bli irrasjonelt såret av sannheten... Altså ingen forskjell i realiteten, ingen praktisk betydning, den eneste forskjellen er at din partner kan enten a) bli lei seg, eller b) ikke bli lei seg. Hvorfor er det liksom snillere å "være ærlig" da? Her mener jeg altså ikke "det er greit å være utro bare du ikke sier det til partneren din som vil bli såret". Førstepost virket til å dreie seg om ting som allerede har skjedd, på et tidspunkt da de var helt lov og ikke svik/utroskap mot noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå