VRK18 Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Er det smart? https://www.dn.no/nyheter/2017/08/01/1314/Eiendom/-jeg-eier-ikke-bolig-men-jobber-med-saken Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Tvilsomt, med dalande boligprisar og utan muligheit for å selge skattefritt sidan du ikkje kan bu i boligen du er deleigar av, så er nok ikkje dette beste tida for slik pengeplassering. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Kanskje. Får ikke lest den artikkelen. Nyboligsalget går vel litt tregere nå? Da går kanskje marginene litt ned. Kan man crowdfunde utleieboliger? Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 5. august 2017 Forfatter Del Skrevet 5. august 2017 (endret) Tvilsomt, med dalande boligprisar og utan muligheit for å selge skattefritt sidan du ikkje kan bu i boligen du er deleigar av, så er nok ikkje dette beste tida for slik pengeplassering. Er det noen som bor i investeringsleilighetene sine anyway? Med mindre man kan klone seg selv så får man jo bare bodd i én leilighet. Hva mener du er den beste pengeplasseringen per i dag? Endret 5. august 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Dette er en utrolig ineffektiv måte å få eksponering mot boligmarkedet på, og du må ha helt ekstrem tro på at boligmarkedet vil gjøre det vesentlig bedre enn alle andre aktivaklasser for at det overhodet bør være aktuelt. Du betaler skyhøye gebyrer, har ingen kontroll med investeringen og løper masse management-risiko. Jeg ville holdt meg langt, langt unna. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Du får den minste delen av overskuddet, hvis det blir noe overskudd, og tar den største risikoen. Det er et sucker's game. Hvorfor ikke heller bli din egen utleier, lære kunsten selv, og bli økonomisk uavhengig selv? Du lærer ingenting, de som låner penga dine er de som lærer og blir smarte. Du holdes i mørket. Det er dette som er hemmeligheten. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Dette er vel ikke så langt unna et pyramidespill. Husk at det er mange som gjerne vil få kloa i penga dine ved å lure deg til å tro at de kan gi deg ekstrem avanse på kort tid. Risikoen i slik investering er enorm og du må regne med å tape rubbel og bit, og det hurtig. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Regner med det her er snakk om http://aparto.no/. Om dette er en god investering eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, men jeg ser ikke noen pyramidestruktur slik det er forklart på nettsiden, så den påstanden forslår jeg at du utdyper... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå