Grev Robert Krabbe Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Hei, Min første bil var en VW Golf 1992, og jeg elsket den bilen. Jeg er nå på utkikk etter ny bil, og tenkte å titte i den retningen - men ser at flesteparten dagens golfer har Comfortline/Highline TDI.. Er det noen som kan opplyse meg litt om hva dette faktisk er? Ser det driver prisenopp, men har det noe å si på funksjonaliteten til selve bilen eller er det kun snakk om ekstrautstyr osv? Og noen som har en formening om hva golfene bør koste når de er 8-10 år gamle og har gått 100.000km + ? Takk for hjelp og tips! Robert Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Comfort/highline sier bare noe om utstyrsnivå, der highline er det høyeste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Utgavene er Trendline, Comfortline og Highline, der Highline har mest standardutstyr, og er dyrest (og mest attraktiv). I tillegg har mange bestilt noe/mye ekstra utstyr utover det som inkludert i variantene. Selv om mange er TDI, er det også mange men bensinmotor (TSI). Dersom du kjører mye i byen, og har mye småkjøring, bør du finne en med bensinmotor. Uansett motor- eller utstyrsvariant må du også tenke på om du vil ha automat eller manuelt gear. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå