Solo1 Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Hei, Jeg er i en prosess med å sette opp et selskap blandt annet her i Norge. Dette selskap vil bli en del av en europeisk kjede. Mitt spørsmål er: Hvordan registrer jeg et selskap på Cayman island samt bank forbindelse? Hvem i Norge kan hjelpe meg med dette? eller må jeg kontakte utenlandske advokater og da, hvilke skal jeg kontakte. Tusen takk for svar og tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 (endret) Hva skal du med et Cayman Islands-selskap? Tipper det enkleste er å ta kontakt med en norsk advokat med godt utenlandsk nettverk. Evt. en spesialist som Intertrust: https://www.intertrustgroup.com/our-services/corporate-services Endret 5. august 2017 av Herr Brun Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Cayman lukter useriøst lang vei, men trenger ikke å være det. Bare vær forberedt på å måtte forklare dette, og sørg for å være lovlydig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå