Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva betyr frakt og klargjøring på ny bil? Hva koster det?

fleur

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et tilbud på ny bil med det jeg tror er grei rabatt og jeg ønsker å sammenligne med prisen som ligger på nettet. Men der står det følgende: priser er inkludert frakt og leveringsomkostninger levert Drammen. Frakt, klargjøring og årsavgift kommer i tillegg

I mitt tilbud står det oppført kr 9900 i leveringsomkostninger, og så står det at årsavgift kommer i tillegg. Det står ingenting om frakt og klargjøring. Betyr det at dette er inkludert? Og hvis jeg skal sammenligne med nettprisen, må jeg da legge til frakt og klargjøring? Hvor mye et dette evt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du har fått et tilbud vil det da være normalt at tilbudet er på en bil ferdig levert deg, eventuelle tillegg må selvsagt oppgis og spesifiseres.

Ja greit nok, men hvordan sammenligner jeg prisen jeg har fått med nettprisen? Ser ikke ut som alt er inkludert i prisene som ligger på nett (se over)

Lenke til kommentar

Om du ønsker å spare penger kan du jo be om at de dropper mye av klargjøringen. Klargjøring innebærer da vask av bilen innvendig og utvendig, samt polering. Videre så er det vel type at de fyller spylervæske, fyller kanskje litt olje(?), og tar en generell sjekk.

Lenke til kommentar

Om du ønsker å spare penger kan du jo be om at de dropper mye av klargjøringen. Klargjøring innebærer da vask av bilen innvendig og utvendig, samt polering. Videre så er det vel type at de fyller spylervæske, fyller kanskje litt olje(?), og tar en generell sjekk.

Nei er egentlig ikke interessert i det, er bare interessert i å vite om jeg har fått et bra tilbud eller om jeg kan prute mer. De nekter nemlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...