Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Trenger tips til kjøpe av nye hodetelefoner!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har brukt iPhone ørepropper såpass lenge nå så tenkte jeg skulle oppgradere til noe bedre. Har sett en del på bose sine qc osv. Men hørte at de ikke er så bra på bassen? Jeg ønsker et headset som ser bra ut, litt low profile ikke digre tallerkner. Bra bass som er behagelig. Wireless vil jeg ha men er det veldig nødvendig? Og det skal helst være Noice cancleaition på de.

Bare kom med tips og evnt erfaring rundt de dere har. Syns Bose qc35 ser ganske ålreite ut Ettersom jeg reiser en del for tida.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er veldig bra, hatt de et par måneder. Ga noen hundrelapper mer for mine den gang, men men. Verdt prisen for min del, fin når man tar fly og båt f.eks også, eller bare går rundt i huset, gjør husarbeid osv eller når andre støyer mye i nærheten.

Bare ikke forvent insane lydkvalitet, det får man rett og slett ikke på ANC headsets. Men man kan snakke i telefonen med de mener jeg.

Lenke til kommentar

MDR 1000X er nok det riktige valget ja. De har jo falt vanvittig mye i pris også. De fikk bare god omtale da de kosta 4000, nå får du dem til rett over 2000.

Noen alternativ er svindyre Beoplay H9 og B&W P7, samt Sennheiser Momentum og PXC 550. Alle disse har aktiv støyreduksjon (ANC). Det er disse MDR-1000X tidligere konkurrerte mot og vant, og nå som MDR-1000X er såpass billig bør valget være enkelt. Men da har du noen alternativer ihvertfall. Les om dem, hør på dem hvis du kan, og husk at du har angrerett ved kjøp over internett, men prøv å ikke misbruke denne av hensyn til forhandlerne.

Som et lite apropos er øreproppene RHA T20i satt ned med 50% på CDON nå, hvis du skulle ønske deg ørepropper istedenfor.

Endret av alexwb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...