Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Jeg likte å se når meldingene ble mottatt eller sendt, men nå er denne funksjonen fjernet og jeg ser kun klokkeslett på dagens første samtale. Noen som vet om dette kan slås på igjen? (gjelder mobil). Lenke til kommentar
Woods Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Jeg får klokkeslettet når jeg trykker på en spesifikk melding. Gjelder messenger for iOS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Jeg får klokkeslettet når jeg trykker på en spesifikk melding. Gjelder messenger for iOS. Ja, det fikk jeg også tidligere, men nå er denne borte vekk :/ Lenke til kommentar
y tho Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Det funker fortsatt for meg også, når jeg trykker på en melding for jeg opp tidspunktet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Ser ut som jeg fortsatt har denne funksjonen på gamle meldinger. Men alle de nye gir meg kun dato og tid for første melding pr. dag, når de andre meldingene til samme person blir sent/mottatt er dermed usikkert. Når jeg trykker på disse meldingene får jeg kun opp hurtigfane for reaksjoner/smilefjes. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Bare et lett trykk - ikke langt trykk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Borte vekk etter en oppdatering. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Kort trykk, dato og klokkeslett. Langt trykk, reaksjoner. Jeg har iphone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå