nor50 Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 (endret) Jeg vil lage meg et hjemmenettverk/server. Syns dette skapet er fint og greit priset. Noen som vet om andre produkter i denne kategorien som ikke er for dyre? https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=27139515&fks=27139515 Endret 5. august 2017 av nor50 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Det er en grei pris, men den er ikke særlig dyp. 1000mm ville eg anbefalt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Klikket på tråden i tro om at du skulle kjøpe crack. Skuffende.. 4 Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Dybden er problemet som jeg ser det, og du er nødt til å tenke dybde når du bestiller rack og du må¨ha nye strømkabler med vinkel. Nå sier du jo ikke hva slags behov du tenker på servere du tenker å bygge så i ditt tilfelle kan det gå helt greit. Innholdsrike racks med masse hdd`s er ikke enkle å bygge grunnet plassen. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Ser ut som bra skap, men også skeptisk på dybden. Min siste HP server er litt over 700mm dyp i seg selv. I tillegg er det praktisk med plass bak server slik at jeg får tilkoblet kabler. Rack beregnet for servere har normalt dybde rundt 1m. Lenke til kommentar
Snabel@ Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Dybden passer til DAS kabinettene..men servern blir nok litt ute i friluft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå