Leif Olsson Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 ELG Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Ett stilig actionbilde dette Leif Hvordan stoppet du den ? Med en høyre hook ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. august 2017 Forfatter Del Skrevet 4. august 2017 Hei Rolf. Med våpenet kamera opp i lufta, etter bilde. Blev lit shaky, ønsket ikke å leke ? Takk før hyggelig kommentar ☺️ Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Wow! Det må ha vært en adrenalinpumpende opplevelse! Ikke lett å få satt fokus når ting må gå så fort, for det er vel mer på rompa enn i fjeset på den ...trodde du var en leken fyr Leif? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. august 2017 Forfatter Del Skrevet 5. august 2017 Wow! Det må ha vært en adrenalinpumpende opplevelse! Ikke lett å få satt fokus når ting må gå så fort, for det er vel mer på rompa enn i fjeset på den ...trodde du var en leken fyr Leif? Så riktig, der følte man seg liten og det var en " shaky " opplevelse Jeg ropet og linsa opp i lufta etter bilde og då blev det stop Ja elgen trodde jeg ville leke, men det ville jeg ikke Takk før hyggelig kommentar Helene Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg