Gå til innhold

Global oppvarming har gitt kaldeste juli på 17 år

16 stemmer

1. 1. Er du bekymret for varmen?

• Ja
      3
    • Nei
      13
  2. 2. Er global oppvarming vår tids største utfordring?

• Ja
      2
    • Nei
      14

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Global oppvarming er vår tids store svindel laget av jødiske oligarker ment for å deindustrialisere kloden og gjøre oss alle til slaver.

Du er kanskje inne på noe, men det er ikke jøder du observerer.

"For our struggle is not against flesh and blood, but against the rulers, against the authorities, against the powers of this dark world and against the spiritual forces of evil in the heavenly realms."

Ikke det? :) Hvem ellers? Fyrstene?

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Global oppvarming er vår tids store svindel laget av jødiske oligarker ment for å deindustrialisere kloden og gjøre oss alle til slaver.

Du er kanskje inne på noe, men det er ikke jøder du observerer.

"For our struggle is not against flesh and blood, but against the rulers, against the authorities, against the powers of this dark world and against the spiritual forces of evil in the heavenly realms."

Ikke det? :) Hvem ellers? Fyrstene?

Djevelen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Marius77 : Ehhh... heehehehehh... du går RETT i fella deres... Sorry, kom tilbake om 20 år...

Nei det gjør jeg ikke, men nå snakker jeg til "ruterknekt".

ORLY? Jeg trodde dette var et offentlig forum, da må man forvente at andre kanskje svarer også.

Lenke til kommentar

Marius77 : Ehhh... heehehehehh... du går RETT i fella deres... Sorry, kom tilbake om 20 år...

ORLY? Jeg trodde dette var et offentlig forum, da må man forvente at andre kanskje svarer også.

Jeg tror han skjønner mer av hva jeg snakker om enn du, akkuratt ang. det temaet jeg tok opp, han har garantert lest zions vise protokoller og da har han garantert og lagt merke til endel rare ting ved "protokollene" som han burde ha i bakhodet, no offence.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Jeg tror han skjønner mer av hva jeg snakker om enn du, akkuratt ang. det temaet jeg tok opp, han har garantert lest zions vise protokoller og da har han garantert og lagt merke til endel rare ting ved "protokollene" som han burde ha i bakhodet, no offence.

Angående organisert religion sitter nok jeg på den største kunnskapen her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...