BuffyAnneSummers Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Høres ut som et forsøk på å få deg med som fuckfriend av noe slag? Patetisk. Anonymous poster hash: b0fad...e11 This, men husk at dette er noe han påsto at TS kun var ute etter, så det er fult mulig at han prøver å lokke henne med noe han tror hun vil ha bare så han kan fortsette å behandle henne som dritt. Enkelte mennesker trenger bare noen å behandle dårlig for å føle seg bedre.. TS, din ex er en jævla manipulerende bølle. Det beste er og blir å IKKE SVARE, da det vil gjøre mer vondt utifra det jeg ser du skriver siden det virker som om han virkelig savner sin emosjonelle punching bag. Endret 22. august 2017 av BuffyAnneSummers 3 Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Nå er det slutt for godt. Jeg orker ikke dette mer i hvert fall. Fikk en melding i dag , etter at jeg tok opp hvordan jeg hadde det med han i går. Jeg fortalte at jeg ble sliten av at han kontrollerte meg, og at jeg ikke var eksen hans så han måtte slutte å behandle meg som henne. Og hvis han ikke for alvor ikke arbeidet med sjalusiproblemet sitt kom jeg til å gå. Fikk melding i dag "Jeg skjønner nå at du ikke er den jeg trodde du var. Glad jeg fant det ut nå , at du aldr i brydde deg. Men det driter vel du i , du har fått det du var ute etter -sex. " Så svarte jeg ikke også fikk jeg en til melding hvor det stod "Det er virkelig lavmål og feigt av deg og ikke svare ". Da svarte jeg bare "hvis du ønsker svar fra meg , så skift tonen du har mot meg. Jeg gidder ikke forsvare meg overfor deg når du kommer med slike beskyldninger ". Etter det skreiv han nok en melding i samme gata , som jeg heller ikke svarte på. Fikk da en melding hvor det kun stod "idot" på , før jeg så nå at han hadde sletta meg fra Facebook osv. og skrevet til meg at han hadde sletta meg fra alt , og at jeg skulle gjøre det samme med han. Du har ikke gjort noe galt. ... Det er lov for en partner å være usikker. Da blir man glad for å høre fra kjæresten sin. Og over tid, så begynner man å stole mer og mer på partneren sin... Hvis man blir sint fordi man ikke har hørt fra kjæresten sin, så er man eiendommelig, og faren for at vedkommende er manipulerende er svært stor. Ved å snakke nedlatende til deg, så viser han nettopp tegn til å være manipulerende. Han gjør alt han kan for å skade deg, psykisk, gjennom meldingene han sendte deg og handlingene hans -- det er svært tydelig ut i fra teksten -- ikke la ham komme inn på deg. Hvis han elsket deg like høyt som han elsker sitt eget ego, så ville han ikke ha lagt så mye inn i å forsøke å bryte deg ned. ... Fy faen altså. Når han sier..: "Jeg skjønner nå at du ikke er den jeg trodde du var. Glad jeg fant det ut nå(...)" Nei. Bare nei. Du er deg. Den samme du alltid har vært. Den samme han ble forelsket i. Han klarte bare ikke å ødelegge deg, slik han ønsket, for å gjøre deg til en juvel i samlingen hans. ...kan jeg få lov til å slå til denne fyren..? Vær så snill..? Hva han BURDE sagt til deg når han slo opp: "Jeg er så sjalu at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Unnskyld, det er ikke din skyld, det er min. Jeg svært lei for at jeg har vært så kontrollerende. Du fortjener bedre, og jeg må bare jobbe mer med problemene mine før jeg er klar til et fast forhold." Men han gjorde ikke det. Han forsøkte å sluke deg inn i sitt eget mørke -- som et jævla poltergeist som lukker alle dører og vinduer og skrur av lyset i huset det hjemsøker når det blir oppdaget og er redd for å bli forlatt. Men du var utenfor det metaforiske huset. Ikke gå i nærheten av det huset noen gang igjen; Nå vet du hva som bor i det. Dette var er godt svar! Likte også metaforen på slutten der! Håper TS følger ditt forslag! Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Du sier at han har blitt sviktet på det groveste av en tidligere kjæreste. Da blir det vel på en måte din oppgave å motbevise at ikke alle kvinner er sånn som den forrige kjæresten hans. Ubevisst så tenker han vel at det kommer til å gå på samme måte med deg som den forrige kjæresten. Dette kan bli litt tøft å stå i for deg. Du får kanskje kjenne på om dette er noe du vil og makter. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 (endret) Du skal heldigvis og forhåpentligvis aldri bære på bagasjen hans mer, han virker helt koko, uansett hva som har skjedd med han før. Har selv opplevd utroskap tidligere. Man blir litt mer dust av det men dette var jo helt sykt. Endret 23. august 2017 av DJ FROSK 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Du sier at han har blitt sviktet på det groveste av en tidligere kjæreste. Da blir det vel på en måte din oppgave å motbevise at ikke alle kvinner er sånn som den forrige kjæresten hans. Ubevisst så tenker han vel at det kommer til å gå på samme måte med deg som den forrige kjæresten. Dette kan bli litt tøft å stå i for deg. Du får kanskje kjenne på om dette er noe du vil og makter. Dette kan være noe han bare har sagt for å manipulere. Man bør ikke stole på noen ting slike folk sier. Best å holde seg unna. 1 Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Du sier at han har blitt sviktet på det groveste av en tidligere kjæreste. Da blir det vel på en måte din oppgave å motbevise at ikke alle kvinner er sånn som den forrige kjæresten hans. Ubevisst så tenker han vel at det kommer til å gå på samme måte med deg som den forrige kjæresten. Dette kan bli litt tøft å stå i for deg. Du får kanskje kjenne på om dette er noe du vil og makter. Det er på ingen måte hennes oppgave å motbevise noe som helst. Hvertfall ikke på annen måte enn å bare være seg selv og vise at hun er til å stole på gjennom handling. Noe hun i svært stor grad har gjort. Problemet er jo at det aldri er bra nok, uansett hva hun gjør. Og hun har godtatt urimelig mye allerede. Dersom han sliter med å stole på folk så mye som han tydeligvis gjør, så var han nok ikke klar for å gå inn i noe nytt forhold. Dette er ene og alene hans eget ansvar. Ikke hennes. Nei... Hun sier det nå er slutt og det høres ut som det er til det beste. 1 Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Du sier at han har blitt sviktet på det groveste av en tidligere kjæreste. Da blir det vel på en måte din oppgave å motbevise at ikke alle kvinner er sånn som den forrige kjæresten hans. Ubevisst så tenker han vel at det kommer til å gå på samme måte med deg som den forrige kjæresten. Dette kan bli litt tøft å stå i for deg. Du får kanskje kjenne på om dette er noe du vil og makter. Det er på ingen måte hennes oppgave å motbevise noe som helst. Hvertfall ikke på annen måte enn å bare være seg selv og vise at hun er til å stole på gjennom handling. Noe hun i svært stor grad har gjort. Problemet er jo at det aldri er bra nok, uansett hva hun gjør. Og hun har godtatt urimelig mye allerede. Dersom han sliter med å stole på folk så mye som han tydeligvis gjør, så var han nok ikke klar for å gå inn i noe nytt forhold. Dette er ene og alene hans eget ansvar. Ikke hennes. Nei... Hun sier det nå er slutt og det høres ut som det er til det beste. Er helt enig i det. Jeg hadde bare noen refleksjoner dersom hun vurderte å bli værende i forholdet. Lenke til kommentar
megmeg25 Skrevet 24. september 2017 Forfatter Del Skrevet 24. september 2017 Nå har meldingene fra han starta igjen.. Han sendte sms i natt"*navnet mitt*, hva skjedde egentlig med oss?" jeg sletta meldinga og svarte ikke. Så på ettermiddagen sebdte han meg melding på Facebook "hvorfor svarer du ikke på sms?:(". Jeg blokkerte han på Facebook og svarte ikke. Nå fikk jeg sms "Kan du være så snill og fortelle meg hvorfor du ikke vil snakke med meg? Blokkerer meg på Facebook osv. Virker som du vil at vi skal være uvenner, uten at jeg skjønner hvorfor:( Ville bare høre hvordan det gikk" Hva er problemet? burde jeg svare at han skal slutte å skrive til meg ? Eller bare fortsette å ignorere han ? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Blokker nummeret 2 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Fyren må lære seg konsekvensene av sine EGNE HANDLINGER, sånn, seriøst. Han brøt kontakten. Hjelp ham med å bli et bedre menneske ved å tvinge ham til å faktisk stå for sine valg. Hjelp ham med å bli et bedre menneske ved å lære ham at manipulering gjør at han mister menneskene han manipulerer. Blokker nummeret ^ Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Det er tydelig at du føler det som en innvadérende handling. Derfor, psykologisk, er ikke dette noe sunt for deg å fortsette med. Du burde bare skape et bunnfast, solid system i hodet ditt, at enhver henvendelse fra han, reagérer du på som en telefonselger. Du må bare ignorére. Over lang nok tid, så vil han forhåpentligvis få tilbake litt selvsikkerhet og selvtillit, sånn at han kan se at han har tråkket over streken. Akkurat nå, så er han antageligvis så personlig nedbrutt at -enhver- oppmerksomhet fra deg vil føles som en positiv opplevelse for han. Selv om du er irettesettende og autoritativ mot han. Han vil ikke lære å komme seg videre før du slutter å gi han oppmerksomhet. Så det er egentlig bare helt opp til deg. Du må avslutte kontakten, og granske følelsene dine, sånn at du blir 100% sikker på at du er ferdig med denne fyren - hvis det er dét du ønsker, så klart. Men det er jo ganske tydelig at du er sliten av dette. Jeg ville heller ikke satt pris på å få melding midt på natten sånn. Men det er uansett ditt valg, dette er bare råd basért på sunn fornuft, logikk og psykologi. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Nå har meldingene fra han starta igjen.. Han sendte sms i natt"*navnet mitt*, hva skjedde egentlig med oss?" jeg sletta meldinga og svarte ikke. Så på ettermiddagen sebdte han meg melding på Facebook "hvorfor svarer du ikke på sms?:(". Jeg blokkerte han på Facebook og svarte ikke. Nå fikk jeg sms "Kan du være så snill og fortelle meg hvorfor du ikke vil snakke med meg? Blokkerer meg på Facebook osv. Virker som du vil at vi skal være uvenner, uten at jeg skjønner hvorfor:( Ville bare høre hvordan det gikk" Hva er problemet? burde jeg svare at han skal slutte å skrive til meg ? Eller bare fortsette å ignorere han ? Det han gjør nå er at han får panikk for han skjønner at du er ferdig med tullet hans, og han har lyst til å dra deg rett inn i det igjen. Ikke svar. Ignorer han. Hvis du virkelig føler at du må si noe så si at du ikke får noe bortsett fra dritt ut av å være venn med han lenger så det er ingen vits for deg å være "venn" med han, for dere vil aldri bli venner, han bruker deg som en emosjonell søppelkasse og er nå desperat fordi du bestemte deg for at han ikke skulle kunne bølle med dine følelser lenger. Du har ikke noe ansvar ovenfor han og han sine følelser, det toget gikk for lenge siden. Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Send han en(og da mener jeg bare en)melding, der du forklarer at du er ferdig med han og hvorfor. Samt at du skriver at du ikke kommer til å svare på noen flere meldinger, så han behøver ikke å prøve mer. Deretter sletter og blokkerer du det som går an å slette og blokkere. Og ignorerer alt mer som måtte komme. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Ville ikke tatt meg bryet med å svare vedkommende; blokker på facebook, telefon og andre sosiale media og la siste ord være sagt fra din side. Anonymous poster hash: c205d...3ff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå