Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten stoler ikke på meg, er det noe jeg kan gjøre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det slutt for godt. Jeg orker ikke dette mer i hvert fall. Fikk en melding i dag , etter at jeg tok opp hvordan jeg hadde det med han i går. Jeg fortalte at jeg ble sliten av at han kontrollerte meg, og at jeg ikke var eksen hans så han måtte slutte å behandle meg som henne. Og hvis han ikke for alvor ikke arbeidet med sjalusiproblemet sitt kom jeg til å gå. Fikk melding i dag

"Jeg skjønner nå at du ikke er den jeg trodde du var. Glad jeg fant det ut nå , at du aldr i brydde deg. Men det driter vel du i , du har fått det du var ute etter -sex. "

Så svarte jeg ikke også fikk jeg en til melding hvor det stod "Det er virkelig lavmål og feigt av deg og ikke svare ". Da svarte jeg bare "hvis du ønsker svar fra meg , så skift tonen du har mot meg. Jeg gidder ikke forsvare meg overfor deg når du kommer med slike beskyldninger ".

Etter det skreiv han nok en melding i samme gata , som jeg heller ikke svarte på. Fikk da en melding hvor det kun stod "idot" på , før jeg så nå at han hadde sletta meg fra Facebook osv. og skrevet til meg at han hadde sletta meg fra alt , og at jeg skulle gjøre det samme med han.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Å jesus. Ignorer alt fra han, tro meg, det vil drive han mer til vanvidd enn at du svarer. Du skulle aldri svart mer etter den kommentaren om at du kun var ute etter sex. Alt han skriver er for å lokke deg til å si noe så han kan enten nyte det at det plager deg, eller så han kan dreie på det du sier til å støtte hans sak. Han er en drittsekk rett og slett, godt å få søppelet ut av livet ditt! Gratulerer!

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå er det slutt for godt. Jeg orker ikke dette mer i hvert fall. Fikk en melding i dag , etter at jeg tok opp hvordan jeg hadde det med han i går. Jeg fortalte at jeg ble sliten av at han kontrollerte meg, og at jeg ikke var eksen hans så han måtte slutte å behandle meg som henne. Og hvis han ikke for alvor ikke arbeidet med sjalusiproblemet sitt kom jeg til å gå. Fikk melding i dag

"Jeg skjønner nå at du ikke er den jeg trodde du var. Glad jeg fant det ut nå , at du aldr i brydde deg. Men det driter vel du i , du har fått det du var ute etter -sex. "

Dodged a bullet! Bare å legge det bak seg og gå videre, finnes mye bedre folk der ute  :woot:

• Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg fikk melding igjen av han i dag.. Vet ærlig talt ikke hva jeg skal tenke om det greiene her..Det blir bare merkelig.

"Hei! Vi passer nok ikke så godt sammen (dessverre), men jeg savner sexen vår så sykt mye. Tenker på det hver dag :("

Og det siste han skreiv til meg var at JEG bare hadde vært ute etter sex, og at han ikke ville ha noe mer med meg å gjøre. Så sender han DEN meldinga der til meg etter en måned.. JEg har ikke svart på den, og tenker at det er best å la være? Kjenner at jeg blir fly forbanna egentlig. Hvem tror han at han er som sender sånn? Skjønner meg ikke på han..

• Liker 2
Lenke til kommentar

JEg har ikke svart på den, og tenker at det er best å la være? 

Ja, det er best å la være. Det kunne være fristende å svare "Synd for deg", men du vil ikke invitere slike folk til en krangel. Er du kvitt ham så er du kvitt ham, og skal ikke oppmuntre til noe som helst.

Hvem tror han at han er som sender sånn?

Han er kanskje en som tror at du innerst inne savner ham - og sex'en - og vil sende deg et stikk, i håp om at du skal innrømme at du gjør det...

Tipper jeg. La det ligge, og gå videre.

Geir :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg fikk melding igjen av han i dag.. Vet ærlig talt ikke hva jeg skal tenke om det greiene her..Det blir bare merkelig.

"Hei! Vi passer nok ikke så godt sammen (dessverre), men jeg savner sexen vår så sykt mye. Tenker på det hver dag :("

Og det siste han skreiv til meg var at JEG bare hadde vært ute etter sex, og at han ikke ville ha noe mer med meg å gjøre. Så sender han DEN meldinga der til meg etter en måned.. JEg har ikke svart på den, og tenker at det er best å la være? Kjenner at jeg blir fly forbanna egentlig. Hvem tror han at han er som sender sånn? Skjønner meg ikke på han..

Han er ute etter å gi deg dårlig samvittighet og trekke deg inn i problemene hans igjen. Ikke svar og vær lykkelig for at du er ferdig med den fyren.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Så svarte jeg ikke også fikk jeg en til melding hvor det stod "Det er virkelig lavmål og feigt av deg og ikke svare ". Da svarte jeg bare "hvis du ønsker svar fra meg , så skift tonen du har mot meg. Jeg gidder ikke forsvare meg overfor deg når du kommer med slike beskyldninger ".

Etter det skreiv han nok en melding i samme gata , som jeg heller ikke svarte på. Fikk da en melding hvor det kun stod "idot" på , før jeg så nå at han hadde sletta meg fra Facebook osv. og skrevet til meg at han hadde sletta meg fra alt , og at jeg skulle gjøre det samme med han.

Du har ikke gjort noe galt.

​...

Det er lov for en partner å være usikker.

​Da blir man glad for å høre fra kjæresten sin.

​Og over tid, så begynner man å stole mer og mer på partneren sin...

Hvis man blir sint fordi man ikke har hørt fra kjæresten sin, så er man eiendommelig, og faren for at vedkommende er manipulerende er svært stor.

​Ved å snakke nedlatende til deg, så viser han nettopp tegn til å være manipulerende.

​Han gjør alt han kan for å skade deg, psykisk, gjennom meldingene han sendte deg og handlingene hans -- det er svært tydelig ut i fra teksten -- ikke la ham komme inn på deg.

​Hvis han elsket deg like høyt som han elsker sitt eget ego, så ville han ikke ha lagt så mye inn i å forsøke å bryte deg ned.

​...

​Fy faen altså.

​Når han sier..:

"Jeg skjønner nå at du ikke er den jeg trodde du var. Glad jeg fant det ut nå(...)"

Nei.

​Bare nei.

Du er deg.

​Den samme du alltid har vært. Den samme han ble forelsket i. Han klarte bare ikke å ødelegge deg, slik han ønsket, for å gjøre deg til en juvel i samlingen hans.

​...kan jeg få lov til å slå til denne fyren..? Vær så snill..?

​Hva han BURDE sagt til deg når han slo opp:

"Jeg er så sjalu at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Unnskyld, det er ikke din skyld, det er min. Jeg svært lei for at jeg har vært så kontrollerende. Du fortjener bedre, og jeg må bare jobbe mer med problemene mine før jeg er klar til et fast forhold."

​Men han gjorde ikke det.

Han forsøkte å sluke deg inn i sitt eget mørke -- som et jævla poltergeist som lukker alle dører og vinduer og skrur av lyset i huset det hjemsøker når det blir oppdaget og er redd for å bli forlatt.

​Men du var utenfor det metaforiske huset.

​Ikke gå i nærheten av det huset noen gang igjen; Nå vet du hva som bor i det.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sex kan være som et rusmiddel. Alt som skaper sterke, positive følelser kan havne ute av kontroll og bli en besettelse. Men et forhold kan ikke baséres bare på sex. Det finnes sikkert de som greier seg bra på dét, men jeg tror at da får man ikke ut det fulle potensiálet av hverken hverandre eller forholdet. Det blir mer tilfeldig om forholdet går bra eller ikke, hvis man ikke legger tid i å bli bedre kjent med hverandre. Han er tydeligvis ikke så klar over disse tingene. Det er bra du er.

Å leve med noen som har så store tillitsproblemer vil bli en ekstremt stor last på din psyke.

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høres ut som et forsøk på å få deg med som fuckfriend av noe slag? Patetisk. 

Anonymous poster hash: b0fad...e11

Ja.. Særlig med tanke på at JEG fikk slengt i trynet av han da jeg sa at jeg ikke orka mer at jeg "hadde fått det jeg var ute etter - sex".

Endret av megmeg25
Lenke til kommentar

Ja.. Særlig med tanke på at JEG fikk slengt i trynet av han da jeg sa at jeg ikke orka mer at jeg "hadde fått det jeg var ute etter - sex".

Slettet han deg ikke..?

Ga han ikke uttrykk om at han ikke ønsket kontakt..?

...også vil han ha sex.

Bokstavelig talt enhver match du kunne fått på Tinder de neste par dagene fortjener sex mer enn ham akkurat nå.

Helt seriøst;

Hvis du har behov -- gjør det med noen andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Slettet han deg ikke..?

...også vil han ha sex.

Bokstavelig talt enhver match du kunne fått på Tinder de neste par dagene fortjener sex mer enn ham akkurat nå.

Helt seriøst;

Jo, han slettet meg og sa at JEG skulle slette nummeret hans og aldri kontakte han igjen. Han sa også at han slettet nummeret mitt.. Jeg har ikke svart han, og kommer heller ikke til å gjøre det. Meldinga han nettopp sendte fungerte vel egentlig bare som en bekreftelse på at jeg gjorde det riktige. Bare synes det er veldig merkelig av han å gjøre..

• Liker 4
Lenke til kommentar

Slettet han deg ikke..?

...også vil han ha sex.

Helt seriøst;

Jo, han slettet meg og sa at JEG skulle slette nummeret hans og aldri kontakte han igjen. Han sa også at han slettet nummeret mitt.. Jeg har ikke svart han, og kommer heller ikke til å gjøre det. Meldinga han nettopp sendte fungerte vel egentlig bare som en bekreftelse på at jeg gjorde det riktige. Bare synes det er veldig merkelig av han å gjøre..

Bare ikke fall for fristelsen til å snakke med ham for å fortelle hvor dust han har vært.

Som sannsynligvis er den største faren.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...