yosraz Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Hei! Jeg trenger hjelp til en skjerm som ikke mottar signaler. Får opp "No signal" på skjermen. Spesifikasjoner: Hovedkort: MSI Z270-A Pro, Socket-1151Prosessor: Intel Core i7-7700K Kaby Lake ProsessorSkjermkort: EVGA GeForce GTX 1060 3GB SCMinne: Kingston Value DDR4 2133MHz 16 GBHarddisker: 1 SSD, 1 HDD, 1 HDDOS: Windows 10 HomePSU: Corsair 550W Altså, jeg kjøpte ny prosessor, hovedkort og strømforsyner. Alt er koblet på hovedkortet, men når jeg starter maskinen, så kommer meldingen "No signal" på skjermen (bruker Display Port). Alle viftene spinner og maskinen får strøm. På hovedkortet er det også et hvitt lys som blinker så strømmen er ikke problemet. Har Googlet denne problemstillingen uten at jeg blir klokere. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Du kan prøve å midlertidig benytte en annen type skjermkabel, du kan også prøve å ta ut en minnebrikke eller flytte spor på minnebrikkene. Du kan prøve å ta ut batteriet til BIOS og sette det inn igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå