Kakofoni Skrevet 4. august 2017 Rapporter Del Skrevet 4. august 2017 (endret) Hei, Disclaimer: Jeg er veldig ny på å bruke Ubuntu og det er en del ting jeg ikke har greie på. Jeg har en Android-telefon med ødelagt skjerm og avslått USB-debugging funksjon som jeg ikke kan hente filer fra. Slik jeg forstår det blir det et helvetes styr å hente data fra den, men heldigvis var den paret med maskinen gjennom KDE-connect. Siden jeg slet med å få programmet til å fungere via linux (android-appen fungerer mye bedre), så oppdaterte jeg den gjennom å laste ned en pakke fra PPA. Installasjonen fungerte selvsagt, men nå er ikke enhetene paret lenger . . . Er det håp om å reversere dette? Takk på forhånd, og sorry for at jeg stiller et kanskje banalt spørsmål. Men er litt desperat siden det er en del filer på den som ikke er backet opp. EDIT: Viser seg at enhetene er paret men at enheten (telefonen) ikke lenger er "trusted", og det må løses antakeligvis med å gjøre en eller annen operasjon på telefonen. Endret 4. august 2017 av Kakofoni Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. august 2017 Rapporter Del Skrevet 4. august 2017 Et tips helt urelatert til KDE Connect. I mange tilfeller er det mulig å hente ut filer gjennom recovery mode. Spesielt hvis du har lagt inn custom recovery. I hvert fall hvis innholdet ikke er kryptert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå