Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Foliering av bil..

Anbefalte innlegg

Kva er problemet med å levere frå deg nøkkelen

Hvis jeg har forstått det riktig er det her snakk om en bil som gjerne er litt utenom det vanlige/en bil som går litt og koster deretter og han vil forsikre seg om at de som skal ha bilen inne til behandling ikke tar seg en heisatur med den.

Korrekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driv seriøse firma å grisekøyrer med bilane dei skal jobba på?

Hva er definisjon av seriøse firma?

Jeg vet om en hel rekke ulike aktører som tar med seg bilene ut på en litt morsommere prøvetur enn de burde..

Bilen kommer heller ikke til å være ferdig innkjørt på tidspunktet for foliering og man skal da unngå turtall over 4500rpm.

Nå har ikke jeg noe erfaring med Scandinano, men jeg mener de er de mest erfarene innen foliering av bil. De har holdt på siden 2009 og har hatt mange premium og superbiler inne hos dem.

Takk for konkret tips!

Lenke til kommentar

Nei han mener NAF har grisekjørt med bilen. Noe jeg tror er veldig tvilsomt. Isåfall kan det hende han mener 20 km/t over fartsgrensa er grisekjøring.

Her snakker vi paranoid type...

Det er ingen seriøse verksted eller forhandlere som driver på med grisekjøring av kundebiler, det er jeg rimelig sikker på.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nei han mener NAF har grisekjørt med bilen. Noe jeg tror er veldig tvilsomt. Isåfall kan det hende han mener 20 km/t over fartsgrensa er grisekjøring.

Her snakker vi paranoid type...

Det er ingen seriøse verksted eller forhandlere som driver på med grisekjøring av kundebiler, det er jeg rimelg sikker på.

NNAF-fyren klarte å kjøre hardt nok til at jeg fikk sprekk i den ene bremseskiva..

Det er nok vanligere enn folk tror at kundebiler blir mishandlet..

Samme bil ble også kjørt i overkant av 40km i forbindelse med en mindre reparasjon hos et annet verksted..

Jeg kjenner også til flere tilfeller der sporingssystemet i ulike biler har påvist grisekjøring både på varm og kald motor..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...