Gå til innhold

Siemens S55 vs MC60

Bruun

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt Siemens S55 i ca et halvt år nå og er ganske fornøyd (bortsett fra skjermen og minnet). Nå har jeg lyst på en mobil med kamera, for kameraet til S55 er så dyrt...Den billigste da er Siemens MC60, men den har fått mye slakt på grunn av mangel på BT og Ir...Hva syntes dere? Burde jeg kjøpe MC60?

Min Siemens S55 ligger ute for salg på QXL: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10228856

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt Siemens S55 i ca et halvt år nå og er ganske fornøyd (bortsett fra skjermen og minnet). Nå har jeg lyst på en mobil med kamera, for kameraet til S55 er så dyrt...Den billigste da er Siemens MC60, men den har fått mye slakt på grunn av mangel på BT og Ir...Hva syntes dere? Burde jeg kjøpe MC60?

Min Siemens S55 ligger ute for salg på QXL: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10228856

Siemens S55 har jo Blåtann,men hvis du ikke liker skermen,SÅ IKKE KJØP MC60!!

Samme oppløsning,men mc60 har 4096 farger mot S55 med 256!

Ellers så har S55 1mb minne mens MC60 har 1,87mb..

Lenke til kommentar

Det er vell egentlig ikke kameraet på mc60 somer så utrolig dårlig, det er skjermen som på ingen måte holder mål, hvis man faktisk kunne se hvor bra bildene egentlig er (ikke det at de er så veldig bra) på skjermen hadde dette vært en av de mobilene på markedet med best skjerm.

Lenke til kommentar

Skjermen på MC60 er hvertfall en god del bedre enn skjermen på 3510i. Der er det jo nesten helt umulig å se på bilder. Og skjermen på MC60 er ikke så dårlig. Du ser faktisk bildene godt nok. Hvis ikke så ser dere dårlig. Dessuten blir bildene bra når du sender det til en annen mobil som har bedre skjerm, f.eks 6600.

Lenke til kommentar

godt salgsargumen som ble brukt av Elkjop: ".... du har tilogmed et eget treningsprogram på s55, fitnes@work!" :roll:

kjøp s55 eller st55/st60 hvis du vil ha kamera...

med mindre du er ekstremt langsynt så vil du knapt se hva som er på bildene (på skjermen)

EDIT:

hvis noen er uenig i det jeg sa, så sier jeg bare:

"mennesker: delt rompe; delte meninger..."

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...