Arodem Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 The Fall of Oriath er actionrollespillets sjette utvidelse.Lyst på litt Diablo-aktig moro? Gratisspillet Path of Exile får ny utvidelse i dag Lenke til kommentar
evenlk95 Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 tips til dere på gamer: Beta til FF15 Multiplayer kalt Comrades har kommet ut. så om dere ikke har hørt om det , så regner jeg med at det kan være noe å lese seg opp på(og kanskje lage en artikkel om?) Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Dette blir bra 1 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Path of Exile er mer som Diablo 2 på amfetamin, vær forberedt på en meget innviklet men dyp aarpg opplevelse om du skal spille ikveld for første gang Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 11/10, eg hiv penga på greiern Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Jepp, dette har vært mitt tidsfordriv denne helga Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Passerte 12 timer på 2 dager. Har ikke spilt siden før noen av de større oppgraderingene. Lenke til kommentar
Jigsore Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Et seriøst undervurdert spill. Sykt bra expansion! Storkoser meg i de nye kapitlene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå