Gå til innhold

Tre skjermer, kjøpe nytt skjermkort.


Silje92

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal oppgradere til tre skjermer, fordi det passer bedre for min jobb da jeg har hjemmekontor.

 

Har i dag et skjermkort som har to utganger til skjerm, men for skjerm nummer tre må jeg da kjøpe et nytt skjermkort kun for denne skjermen?

 

Hvis ja, kan det være et billig et, ettersom det kun skal brukes til den skjermen(word, chrome, o.l)

 

Spiller av og til litt BF4, H1Z1, o.l. Velger jeg et dårlig skjermkort til den tredje skjermen, har det noe å si for min overall performance?

 

Takk for svar på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du ikke 2 utganger fra skjermkortet og en skjermutgang fra hovedkortet ? Jeg har kjørt 3 skjermer på den måten før, Hvis ikke så kan du jo alltids kjøpe et Skjermkort på finn.no

 

Men fungerer det og kjøre 2 forskjellige skjermkort på samme pc da ? Har aldri hørt at noen har prøvd det før :p

Edit: Ser nå via noen raske søk på Google at det skal være mulig og kjøre 2 forskjellige skjermkort på samme pc.

 

om du skal ha nytt kort og bare skal kjøpe det for og bruke det for og få skjerm nr 3 til og funke så kan du jo kjøpe noe sånt som dette : MSI GeForce GT 710 1GB Til 449 Kr

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...