Per Magus Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Vips – og så var pengene borte. 4 Lenke til kommentar
Abel46 Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Har sluttet å bruke tjenesten. Synd, den virka i utgangspunktet lovende. Prøv MobilePay. Den har så vidt jeg vet ikke vært nede, og fungerer hver gang. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Glad jeg ikke er avhengig av vipps. Du verden for ei blemme dette må være for bankvesenet. 1 Lenke til kommentar
Superprofessor X Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 er det slik at DNB har stoppet utviklingen av sin egen DnB app? hvorfor er det ikke like lett å overføre fra den appen som vipps..? man skal ikke trenge å bruke en 3. parts app for å kommunisere med banken sin... Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 HVA MED Å LEGGE INN SAMME SIKKERHETEN SOM ER PÅ ALLE STANDAR KORTAN I DAG!!! Ingen dobbelt transaksjoner... prøv å dra korte ditt på samme sum 2 ganger, og man blir nekta. 1 Lenke til kommentar
Knut Karlsen Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Kommer aldri til å bruke denne shiten Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Det morsommesteste er at Vipps er det eneste fra DNB jeg er fornøyd med. Jeg har til og med valgt ut hvilke banker jeg burde brukt i stedet... :x Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Det eneste du er fornøyd med, eller det du er minst misfornøyd med? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Det eneste du er fornøyd med, eller det du er minst misfornøyd med? Fornøyd på den måten man er fornøyd når alle problemene kun rammer andre og det strengt tatt ikke finnes noen åpenbare konkurrerende løsninger. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Ja jeg hadde ikke vært fornøyd med en tjeneste som potensielt kunne kostet meg mangfoldige tusen kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå