Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Vipps stengt etter ny feil – transaksjonene gikk løpsk Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) trukket «multiple» ganger Fikk du jernteppe eller? Endret 4. august 2017 av Kakeshoma 2 Lenke til kommentar
scav- Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 trukket «multiple» ganger Fikk du jernteppe eller? Om du bare forstod hva han mente i stedet for å score billige poeng. Søren heller. Lenke til kommentar
Alfadir Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Har sluttet å bruke tjenesten. Synd, den virka i utgangspunktet lovende. 2 Lenke til kommentar
MLJLSLUN Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 "Det kan rett og slett se ut til at Vipps har hengt seg opp for enkelte kunder..." Hengt seg opp rett og slett! Godt vi har kvalifiserte folk til å beskrive problemene... 2 Lenke til kommentar
N86FFZ0C Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Dette indiske driftsselskapet HCL, de ordner det meste. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Om du bare forstod hva han mente i stedet for å score billige poeng. Søren heller. Hvis det var et stikk til Dalsbø var det jo morsomt Ellers kan man vel ikke forvente for mye teknisk innsikt av en pressekontakt.. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Dette indiske driftsselskapet HCL, de ordner det meste. Men outsourcing er jo utelukkende positivt?! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Det må vel være bedre å sette en kompetent person som kjenner produktet til å løse å saken enn å sett et stort team på saken, som kun løper i veien for hverandre. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Jeg lurer på når DNB har tenkt å finne en endelig fiks for alle stabilitetsproblemene de har hatt det siste året. 2 Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Dette indiske driftsselskapet HCL, de ordner det meste. Men outsourcing er jo utelukkende positivt?! Et IT-hode er et IT-hode! -sitat IT-sjefen i DNB. 4 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Jeg lurer på når DNB har tenkt å finne en endelig fiks for alle stabilitetsproblemene de har hatt det siste året. Det er nok komplisert, en rekke underleverandører og mye av jobben er ikke utført i Norge, de har avtaler og kontrakter som ikke vil være billig å gå ut av, vanskelig å si hvor mye av jobben de måtte ha gjort på nytt for å få systemet på nett. 1 Lenke til kommentar
XIFXEGLO Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Og DNB har rekordoverskudd. Bare nevner det. 2 Lenke til kommentar
XIFXEGLO Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) Det må vel være bedre å sette en kompetent person som kjenner produktet til å løse å saken enn å sett et stort team på saken, som kun løper i veien for hverandre. Systemet er garantert så fragmetert på tvers av landegrenser og leverandører at det er ingen som har komplett systemforståelse. Endret 4. august 2017 av XIFXEGLO 2 Lenke til kommentar
XIFXEGLO Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Dette indiske driftsselskapet HCL, de ordner det meste. Lurer på hvor mange indere som har tilgang til databasen med personnummere og kontoinformasjon... ? 3 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Om det var mulig å "finne en endelig fiks for alle stabilitetsproblemene", så er jeg likevel ikke overbevist om at DNB har det som en målsetning. Deres akseptansenivå er nok romslig, de har jo også akseptert å ligge 10% under konkurrentene på kundebarometeret i år etter år. 4 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Dette indiske driftsselskapet HCL, de ordner det meste. Lurer på hvor mange indere som har tilgang til databasen med personnummere og kontoinformasjon... ? Flere enn de vil innrømme. 2 Lenke til kommentar
Polle_2 Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Dette indiske driftsselskapet HCL, de ordner det meste. Lurer på hvor mange indere som har tilgang til databasen med personnummere og kontoinformasjon... ? Personnumer og kontoinformasjon, hvem i alle bryr seg om det?? Spør hvor mange som har tilgang til Liv dataene isteden.... 1 Lenke til kommentar
Per Qvindesland Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Vipps så var de nede igjen 3 Lenke til kommentar
XIFXEGLO Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Dette indiske driftsselskapet HCL, de ordner det meste. Lurer på hvor mange indere som har tilgang til databasen med personnummere og kontoinformasjon... ? Personnumer og kontoinformasjon, hvem i alle bryr seg om det?? Spør hvor mange som har tilgang til Liv dataene isteden.... I en eller annen database hos DNB ligger mitt personnummer, telefon, navn, adresse, scannet pass, flere varianter av signaturen min, kontonummer, kredittkort, pin... Hvis DNB har så lite kontroll som det virker, og har alle sluser er åpne til diverse leverandører, er det bare til å vente på at noen andre enn meg.. er meg. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå