Paulex Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg har et Abit IC7 Max-3 hovedkort. Når jeg starter maskinen går alt bra. Helt til tastaturet ikke svarer og maskinen begynner å gå i loop. At den bare rebooter hele tiden. Jeg har prøvd å få den til å boote fra cd. Som er et OS. Men den vil fortsatt ikke. Hva kan være feil? Jeg har også slettet den gamle biosen ( hvis det bare er å starte maskinen med jumperen i den andre 2-pin'sen og deretter bytte til normal) Noen forslag? Hvis det er aktuelt å Rette BIOS verdiene hvordan gjør jeg det? *Fortivelt uten data* Lenke til kommentar
all right Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 har du prøvd med ett anet tastatur eller ett med usb?? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 har du prøvd med ett anet tastatur eller ett med usb?? Det er vel ikke akuratt det som er hovedproblemet her. Det som er problemet er at den går i loop. Og det er vel neppe tastaturet som ikke virker som det skal.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå