Erlend Tangeraas Lygre Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Tar opp kampen mot apper som irriterer.Er appen din treig? Batterikrevende? Ustabil? Nå får den straff av Google Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Da kan de begynne med å straffe seg selv "Google Play tjenester" tar mer en 4-5 ganger så mye strøm som noe annet. Enda jeg har slått av alt som kan slåes av!! 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Og FB kan jo også begynne å straffe seg selv også. Men i kjent amerikansk stil så har de aldri gjort noe galt. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Dette var jo pussig, det er jo de største appene som har de største problemene! Facebook, Messenger, instagram og Snapchat er alle veldig ustabile og sluker strøm. Jeg har avinstallert instagram, siden det nekter å bli "tving avslutning", messenger finnes i lite versjon for de som er interessert i det Har deaktivert og avinstallert alt unødvendig og går gjennom sjeldent brukte apper for å "tvinge avslutning", det er bare så synd at det er noen som nekter å dø! Noen som har tips til apper som automatiserer dette? Når jeg søker så får jeg bare opp apper som fjerner apper fra minnet (noe som nesten ikke har noe effekt). Avinstallerte Google appen også (den som kommer opp ved langt trykk på hjemknappen), siden den nektet å dø og at den ble bare større og større (400 MB når jeg avinstallerte den)! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Bruker aldri facebook sin app. Den spyr ut notifications og sjekker etter nett og meldinger hele tiden, bruker masse strøm. Mobilnettsida er like bra. Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Bruker aldri facebook sin app. Den spyr ut notifications og sjekker etter nett og meldinger hele tiden, bruker masse strøm. Mobilnettsida er like bra. Jepp. Bruker alltid m.facebook.com. Den er kjappere enn appen også. Bruker Messenger Lite ved siden av. Litt mas (m.facebook.com maser om at jeg skal installere appen, og Messenger Lite maser om det samme :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå