DraZeN Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Vill kjøleribbe Denna kan jo rett og slett ikke være trygg med tanke på transport , eller det å feste den på socketen i det hele tatt! Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har den selv. Synes den sitter ganske så solid. Er ikke noe som gir etter når jeg prøver å bevege den opp/ned og sidelengs. Tror ikke Zalman hadde solgt den hvis det skulle være fare for å knekke festene, ved å bruke den. Men mulig den kan bli litt tung, hvis man flytter maskinen ofte. Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 så lenge pc'n ikke blir flytta på en uforsiktig måte skal den sitte bra den.. men hvis du røsker i den osv derimot... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 hello! jeg har 2 Sunbeam GRØNN LED vifter som er tilkoblet hovedkortet via 3pins kontakt.. Spørsmålet er om dette er skadelig ? Burde jeg bruke 4 pins molex kontakt ? Leste her at: Tilkobling: 3 pins hovedkortkontakt, men den høye strømmen gjør at viften ikke kan tilkobles hovedkortet! Er det for mye strøm for hovedkortet på sunbeam ? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 hva gjør den posten i denne tråden!!!? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 sry posta feil.. skulle ha ny topic men trykte vel feil.. beklager veldig.. er det mulig å fjerne den ? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 moderator kan fjerne den.. men uansett haddde den havna i feil kategori.. den skal vel i elektronikk... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 okey.. må jeg be dem fjerne den eller gjør dem det selv ? jeg hakke peiling jeg Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Bare glem denne posten og post på nytt i elektronikk Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Er fremdeles litt skeptisk til den , den så jo helt monster ut , og nesten 1 kg , socketen revner jo fra hovedkort Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 socket 478 tåler det "egentlig" ikke.. det er jo bare å være litt ekstra forsiktig ved flytting.. (liggende tower under transport f.ex) I do that. (Har lillebroren jeg dah.. 3-400g lettere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå