Corp Por Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Hadde selv tolket en slik samtale dithen at de ikke ønsker dere på besøk. Dersom dette er gjengs gange hadde jeg ikke ansett det som hyggelige folk å omgås med. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 "Gjengs gange" ^^, Morsomt uttrykk. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 @Taurean; Nå drar du veldig mye ut fra veldig lite. Èn historie viser sjelden hele bildet. Sjansen er svært liten for at dette kan mistolkes. Hvis det hadde vært et vennskap der det hadde vært vanlig med en slik krass tone, så hadde de antageligvis ikke laget en tråd her om det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Syns de har behandlet dere dårlig, og så har dere antakeligvis eskalert konflikten med å droppe å komme til dem i det hele tatt. Hadde dere tatt hotell én natt kunne dere sannsynligvis skværet opp neste dag. De startet, og dere fortsatte. Dette er en av grunnene til at jeg prøver å ha venner som ikke lager drama, og som tør å si ifra om det oppstår et problem... før det går så langt at det blir en greie og man er uvenner. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg vet hvordan små barn kan være hvis de ike har fått nok søvn så venneparet burde ha planlagt dette litt annerledes. De visste tross alt når flyet skulle lande. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå