Zemeckis Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Hei Får denne feil meldinga når jeg åpner Outlook Express: "Serveren har uventet brutt tilkoblingen. Mulige årsaker til dette kan være serverproblemer, nettverksproblemer eller en lang periode uten aktivitet. Konto: 'pop.online.no', Server: 'pop.online.no', Protokoll: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nei, Feilkode: 0x800CCC0F" Noen som vet hva jeg skal gjøre?Har sett hos microsoft feilmelding greia. Hmmm,jeg kan ikke slette innlegget??Men uansett jeg fikk vite det av noen andre hva som var feil. Endret 7. desember 2003 av Zemeckis Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har du skrivd inn riktig server? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Har du skrivd inn riktig server? Jepp,det var noe med brannmuren(Zonealarm) som var grunnen,hadde visst sperret for at Outlook skulle få kontakt med serveren eller noe,som jeg reinnstallert Zonealarm,og da var det fikset Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har du skrivd inn riktig server? Jepp,det var noe med brannmuren(Zonealarm) som var grunnen,hadde visst sperret for at Outlook skulle få kontakt med serveren eller noe,som jeg reinnstallert Zonealarm,og da var det fikset Fint ZoneAlarm sperrer litt for mye noen ganger Kunne ikke bruke Dc og Kazza så måte avinnstalere det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå