Janzen Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 (endret) Jeg har søkt og prøvd flere metoder, men jeg finner ikke ut hvorfor dette er tilfelle. Jeg har 3 skjermer totalt, 2 bruker jeg fast. [::3::][::1::][::2::] 1= Primær (Display Port) 2 = TV (HDMI) 3 = Sekundær (DVI) Vær gang jeg åpner ett nytt vindu så åpnes den på #3. Vær gang jeg skrur av og på skjermene så er vinduene flyttet til skjerm #3. Er det noen her som kan hjelpe meg? Dette problemet GJØR MEG FETTE GAL! Skjerm 1 er primær-skjerm Problemet oppstod da jeg kjøpte ny skjerm (BenQ ZOWIE XL 2540 (som da er skjerm #1)) Alle drivere er oppdatert. Endret 4. august 2017 av Janzen Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 (endret) Jeg har søkt og prøvd flere metoder, men jeg finner ikke ut hvorfor dette er tilfelle. Jeg har 3 skjermer totalt, 2 bruker jeg fast. [::3::][::1::][::2::] 1= Primær (Display Port) 2 = TV (HDMI) 3 = Sekundær (DVI) Vær gang jeg åpner ett nytt vindu så åpnes den på #3. Vær gang jeg skrur av og på skjermene så er vinduene flyttet til skjerm #3. Er det noen her som kan hjelpe meg? Dette problemet GJØR MEG FETTE GAL! Sikkert mange som kan hjelpe deg med hvordan du kan fikse ditt probem med ukjent hardware og ukjent operativsystem. Jeg kan jo for eksempel røpe at det sannsynligvis dreier seg om at innstillingene i det ukjente operativsystemet ditt ikke er korrekt, med mindre annen mulig, ukjent software, eller ukjente drivere til det ukjente skjermkortet tukler det til på tross av korrekte innstillinger i det ukjente operativsystemet. Det kan også skyldes feil i det ukjente operativsystemet, eller at det ukjente operativsystemet rett og slett har dårlig håndtering av flere skjermer. Det kan selvfølgelig også skyldes ukjent hardwarefeil på det ukjente skjermkortet, men vanlige feil på akkurat ukjente skjermkort er det nok dessverre få som er kjent med... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=377631 Dersom antakelsen om at du har valgt feil innstillinger i det ukjente operativsystemet er årsaken til problemene, kan du se om denne løsningen, til et tilfeldig valgt operativsystem, hjelper. red: Var rom for å legge til "ukjent(e)" et par steder til. Endret 3. august 2017 av NgZ 1 Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 4. august 2017 Forfatter Del Skrevet 4. august 2017 (endret) Ah, beklager. Det er Windows 10. (skal se på lenkene når jeg står opp). Endret 4. august 2017 av Hårek Sitatpyramide Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Har du klikket av nederst på skjerminnstillinger for å velge den skjermen du vil ha som hovedskjerm? Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 4. august 2017 Forfatter Del Skrevet 4. august 2017 Har du klikket av nederst på skjerminnstillinger for å velge den skjermen du vil ha som hovedskjerm? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå