Sheldon C Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Jeg tok truckførersertifikat i forsvaret for mange år siden, men har rota bort lappen. Kan dette være registrert i noe sentralt register? Hvordanfår jeg tak i nytt sertifikat? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) Jeg tok truckførersertifikat i forsvaret for mange år siden, men har rota bort lappen. Kan dette være registrert i noe sentralt register? Hvordanfår jeg tak i nytt sertifikat? Sentralregisteret for sikkerhetsopplæring http://www.sfs.no Og om du mangler de papirene du trenger for og få nytt bevis så må du nok kontakte forsvaret. Burde la seg løse ganske enkelt med en telefon. Endret 4. august 2017 av Eriksendrul 2 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. august 2017 Forfatter Del Skrevet 4. august 2017 Takk for link. Ser at registeret ble etablert i 1989, jeg tok sertifikatet i 1988. Så da er det tvilsomt at de kan hjelpe. Får prøve Forsvaret. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Hmm. Da var jeg 12 år... Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Det bør være registrert på det militære rullebladet (kanskje også tjenesteuttalelsen, som du sikkert ikke har spart på...) ditt, sammen med bl.a. MB-lapp og sånne ting... Men når jeg vet hvor vanskelig det er for HV-avdelinger å sjekke opp i hvem som har og ikke har "blålappen", så spørs det hvor enkelt det blir for deg, særlig så langt tilbake i tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå