Silas Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 hei. Jeg har et problem med min HD... jeg har uten å vite om det mistet filen SAM... når jeg kommer til innloggingssiden i windows (har/hadde win xp pro) får jeg opp en feilmelding. og må tryke ok for å reboote. jeg rebooter og det samma skjer... jeg prøvde å kopiere filen SAM fra en annen pc med win xp, men etter at jeg gjorde det, får jeg bare opp en fielmelding: OS ERROR da jeg slår på pc'n min.... jeg har prøvd å boote med win xp og win 98 cd, men ingeng av delene funker (har seff sjekket at alt er riktig i BIOS) jeg har oxo prøvd å flytte HD'en over til en annen pc, og satt min HD som slave og den andre som master... men dette funket heller ikke (meningen var å kunne logge på HD'en og slete win og leggedet inn på nytt) er det noen lure personer der ute som kan være så snille å hjelpe meg? ~SiLaS= Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Boot med XP CD så får du en del valg, en skal være Repair install. Da installerer du alle filene på nytt, men mister ingenting av det du hadde fra før. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 repair tar en evighet formater og legg in på nytt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hmmm, da har du erfart noe annet enn jeg har. For meg tok det akkurat like lang tid, og det mener jeg er ganske logisk at det gjør. Lenke til kommentar
Silas Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 ingegn av dele fungerer.... da jeg skal boote med xp cd'n, får jeg en error før jeg får starta med noegjelder både å formatere og å reparere) da jeg prøvde med win 98 cd'n, så fikk jeg også en error.... noen andre tips som kan hjelpe, utenom å gå løs på HD'en med en hammer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå