norway12 Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 hei, jeg skal flytte til bergen for å studere. og har fått hybelleilighet på Fantoft. og jeg lurer på hvordan desse hyblene er? Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 (endret) https://www.boligtorget.no/sib/Housing/Boligtype/12/Kampanje Du kan vel forvente at det likner en del på dette. Ikke nymotens standard, for å si det slik. Men du verden for en hyggelig pris. Ikke alle forunt å ha kun 25-30% av studielånet bundet opp til bokostnader. Endret 3. august 2017 av Marcus Halberstram Lenke til kommentar
signii Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Ikke helt hva du spurte om kanskje, men: Det er et stykke til sentrum, men Bybanen går ofte. Fantoft er der alle de internasjonale studentene bor, så det er bar og sånn der. Pluss idrettshall vegg i vegg. Har skjønt det som at det er bra miljø der ute. Det var et problem før at brannalarmen gikk støtt og stadig, og at det var melbiller (eller var det veggdyr?) i hyblene. Men det kan hende det har blitt bedret. De har også bygd noe nytt, men med den prisen er det nok de gamle. Kort vei til matbutikk og stavkirke. En jeg kjenner flyttet ut etter fire måneder, en annen har bodd der siden 2012. Håper du kommer til å trives der ute, definitivt noe av det billigste du finner (som er kjekt som student). Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Brannalarmer er bare noe man må vende seg til, den går minst et par ganger i måneden, i alle fall der jeg bor Lenke til kommentar
Visum Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Brannalarmer er bare noe man må vende seg til, den går minst et par ganger i måneden, i alle fall der jeg bor I tillegg har man ikke ovn, så beboerne er mer sunnere enn den vanlige studenten som lever på pizza. Lenke til kommentar
tven Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Brannalarmer er bare noe man må vende seg til, den går minst et par ganger i måneden, i alle fall der jeg bor I tillegg har man ikke ovn, så beboerne er mer sunnere enn den vanlige studenten som lever på pizza. Det er derfor man tar pizzaen på stekepannen. funker som bare f 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 (endret) Veldig enkelt å pendle fra Fantoft. Som nevnt over er Bybanen rett utenfor husdøra. Det skal være rimelig god standard i studentboligene, men de har visst vært plaget av respektløse studenter som ikke gjør sine plikter. Av en som bodde der hørte jeg at det hopet seg opp med søppel rent så ofte. Så har jeg også hørt at det er tidvis veldig god stemning der borte, brae fester og slikt. Endret 2. september 2017 av Slettet+921324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 lol wat gikk på autopilot unødig bump detta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå