Marcuzani Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Hei. Jeg har fått sansen for MTB og stisykling. Jeg har per nå en billig White hardtrail sykkel og tenker å oppgradere til fulldemper. Budsjettet ligger på mellom 10.000-20.000 kr. Har sett på Cannondale Habit Alu 6 er dette en grei sykkel å starte med? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Gaffel: Recon Silver RL, Alloy Steerer, External Rebound and Lockout, Solo Air, 120mm Bakdemper: X-Fusion O2 RL, 120mm Bremser: Tektro Auriga hydraulic disc, 180/160mm Jeg har knapt hørt om disse komponentene, og ville derfor heller gått for noe som dette (den er 29", da, men du finner sikkert tilsvarende med mindre hjul om du vil ha det). Den er jo også nesten to kilo lettere enn den du nevner. Lenke til kommentar
Marcuzani Skrevet 3. august 2017 Forfatter Del Skrevet 3. august 2017 Så ikke så dum ut den. Jeg har tenkt litt på brukt også, men føler ikke at jeg har nok kunnskap til å vite om jeg gjør en bra deal eller ikke. Vekt er jo ganske viktig, og 2 kg er mye på en sykkel. Takk for svar! Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Har ikke all verdens kunnskap om dette jeg heller, men om du spør på terrengsykkel.no så får du sikkert bedre svar Lenke til kommentar
Marcuzani Skrevet 4. august 2017 Forfatter Del Skrevet 4. august 2017 Nydelig. Opprettet bruker der nå, og skal spørre der. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå