Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Volvo v50 bytte stereo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjernstyring på rattet?

Hvilket utstyrsnivå (-pakke)?

Edit:

Jo mer info om bilen du kan gi, desto større sjanse er det for at noen kan gi deg svar på det du spør om og hva som må gjøres. Eksempelvis så kan også hvilket ' sound system' som sitter i bilen originalt påvirke hva du måtte trenge.

Endret av NoBo
Lenke til kommentar

Mulig du har forsterkeren din i bagasjerommet da.

Må trekkes nye høytalerkabler fra alle dører til front om du skal bruke en vanlig spiller isåfall.

Eller koble opp en ny forsterker i bagasjerom.

Ser ut til at det skal gå bra, finnes tredjeparts overganger som tar høyde for fabrikkmontert ekstra forsterker, eks. http://www.connects2.com/products/cellular-iso-t-harness-and-adapters/vehicle/Volvo/V50 (forutsatt at jeg tolker teksten riktig på nevnte side.)

Lenke til kommentar

Det er igrunn en plein volvo v50 summon med r design multifunksjonsratt . Forsterkeren ligger i bagasjerommet ja . Mener fast bestemt det er bose sommer merket. Setter en finger på det. Beklager å starte en tråd uten å være delaktig selv. Har vært på ferie.

Å strekke nye kabler kan jeg leve med. Så lenge jeg ikke må ha ny software fra volvo da dette koster en del . Tanken er jo da en dobbel din . Evt å sette opp en gps på dashn. Slik som man kan få bestilt xtra med bilen .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...