Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med en Google oversetter og OneDrive.

Anbefalte innlegg

Jeg har fått 2 problem på nettet. Det første er at Google oversetter vises på egen linje, denne : Google View this page in : English. Se det ene vedlegget. For det første går det bare an å oversette fra norsk til engelsk, og det har jeg sjelden brukt for. Dessuten klarer jeg ikke å fjerne den, da jeg ikke ser den i Utvidelser i nettleseren Opera. Men jeg har en annen side Google oversetter, men der må jeg sette tekst inn, og så videre. Så igrunn skjønner jeg ikke hvordan bli kvitt den, eller som ønskelig er at jeg kan endre til norsk, altså : Google View this page in : norsk. Istedet for Engelsk kan jeg velge mange språk, men ikke norsk. Det jeg har mest brukt for er å oversette en engelsk side til norsk. Det andre problem og det andre vedlegget her, er at det kommer opp nede på skjermen til høyre stadig beskjed at jeg må stanse OneDrive. Men jeg trenger jo den, og jeg vet heller ikke eksakt hva jeg skal gjøre det. Skal jeg logge meg ut i OneDrive, finner ikke noe annet?

post-232280-0-99625900-1501696394_thumb.png

post-232280-0-42946200-1501696404_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du klikker på "Options" så kan du velge f.eks. "aldri oversette norsk".

jeg finner på Options at det der går an å slå av oversettingen på denne siden jeg har oppe, det er bare det at neste gang jeg åpner samme side, kommer oversettingen på igjen ??

Når det gjelder OneDrive er jo den under outlook.com, og hvis jeg logger av, så logger jeg også av outlook.com og den brukes jo mye, ser ikke hvordan avinstallere eller ignorere OneDrive ?

Endret av merterje
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...