Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg trenger virkelig litt oppmuntrende ord her nå. Er en anstendig jente som har gått på en skikkelig blemme på jakten etter kjærligheten. Jeg har hatt sex med en for 2-3 mnd siden som ikke ble noe mer ut av. En ordentlig kar men det ble kleint og han var ikke noe for meg.

Så møter jeg en som jeg har hatt en historie med for mange år siden som jeg fortsatt tydligvis er betatt av. Vi møtes igjen og har sex... ett par dager etterpå finner jeg tilfeldigvis ut at disse to er bestevenner. Jeg vet at de ikke har snakket sammen om meg men jeg sliter så med angst fordi jeg hadde aldri i verden gjort dette hvis jeg visste de var venner...hvordan kan jeg overkomme dette? Sliter med dårlige følelser for hva jeg har gjort. Vi har mange felles venner og jeg er så redd for at dette skal komme ut.

Anonymous poster hash: f1c73...4ff

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt vanlig at det skjer. Om du ikke visste det så får du prøve å gjøre det forstått slik at det  ikke blir noe drama. Men er det casual som det virker, så tror jeg ikke det blir noe drama mellom dere tre. Ingenting reelt å komme over egentlig, så du får bare prøve å slå deg til ro med det som har skjedd. Kanskje vanskelig å se nå, men det er ikke en big deal egentlig. Det er så ufattelig mange som har gjort akkurat det samme som deg, og folk glemmer det fort.

Er dere gammel?

Lenke til kommentar

Det er da ikke din feil eller ditt problem at de er venner! Så lenge det ikke ble noe mer med den første har du ingen plikt til å være avholdende, ei eller å spørre "Kjenner du noen av mine eks'er?" hver gang du treffer en du liker.

Og nei, når man er passert 16-17 så driver ikke gutter og avtaler ekslusivitet om jenter de er med. Om noen fortsatt er sjalu når de er eldre får være deres problem.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mulig det er vanlig men ikke for meg... jeg snakker ikke med noen av dem pr nå. Det blir nok ikke noe drama, men han for 2-3 mnd siden aner nok hva som har skjedd.

De to var på ferie sammen og da trodde jeg det skulle komme frem men det gjorde det ikke. Det er veldig casual men dog, denne svir for meg. Buret meg litt inne fordi dette ble for mye for meg. Hadde jeg bare snoket/stalket litt på Facebook hadde jeg sett det med en gang og dette hadde vært unngått. Håper virkelig disse gutta ikke tenker så mye over disse episodene med meg. Ja vi er jo 35 og 36 år da. Ingen god følelse dette altså.

Lenke til kommentar

Nei jeg ser den med ingen forpliktelser for noen av dem. Vi er jo voksne single folk forsåvidt. Jeg bare sliter med angst for hva de måtte tro om meg dersom de velger å diskutere at de har vært på samme jente. Føler meg litt skitten liksom. Liten by dette og de er i samme vennegjeng. 1 i gjengen er en veldig nær barndoms venn, jeg kjente ikke til alle i gjengen. Jeg antar at denne kleine episoden med han første får bli han og min sin hemlighet og at han ikke har noen hensikt med å fortelle om oss. Jeg rakker ned på meg selv pga dette pga tidligere dårlige erfaringer med menn som har såret meg på det groveste med overlegg. Så antagelig blåser jeg dette veldig opp i hodet mitt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...