sunlitable Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Jeg lærer norsk og jeg kan ikke oversette dette (jeg håper at jeg kan spørre her): Det var jamen noe til bråkjekk nigger her. Jamen håper jeg at han kan ikke får seg en smell en vakker dag, slik som kjeften går på'n. Ser jamen ut som han ikke vil ti still før noen drar til'n midt i fleisen Takk! 1 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Jamen håper jeg at han kan ikke får seg en smell Feil, ugrammatikalsk, og følgelig vet bare forfatteren og muligens Vårherre hva det skal bety. Er forfatteren den man tror han er? Endret 2. august 2017 av Vox_populi Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) I'm quessing you want an English translation. That's quite the cocky ni**er. I hope he gets punched in the mouth one day, the way he talks. Looks like he won't shut up until someone does. I'm hoping it's not directed at you. You can call the police and report you are being verbally threatened. Du skriver bra norsk forresten :-) Endret 2. august 2017 av Locrin Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Stemmeleie og settingen kan være avgjørende, hvor seriøst dette er ment.Men på ingen måte positivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå