AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Hei, fikk igjen på skatten i dag. Men jeg fikk et par tusenlapper mindre enn det stod i oppgjøret. Har ikke fått tilsendt noe krav i posten fra SI. Har heller ikke fått noe beskjed om hvorfor det er overført mindre penger til meg. Vet at SI kan sende såkalt motregning til skatteetaten om jeg har noe hos dem, men skal jo få beskjed om sånt. Vet jeg har ubetalte kommunale avgifter fra april. Er dette noe som SI tar hånd om? Hvilke saker tar SI til seg bortsett fra bøter? (Ringte skatteetaten i stad og der var det estimert 50 minutter i kø) Anonymous poster hash: 7779f...b93 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Når jeg gjorde selvangivelsen sto det at jeg skylte penger, men når jeg fikk den og utbetalt fikk jeg penger tilbake. Så kan det være avvik fra estimatet til det faktiske ferdige oppgjøret? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Skjekk oppgjøret igjen, godt mulig det har blitt forandret Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 http://www.nordreisa.kommune.no/ubetalte-kommunale-avgifter-kan-bli-motregnet-i-tilgode-skatt.5763666-113700.html Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Er du helt sikker på at SI har svarplikt? Ellers kan du jo logge inn på siden deres, https://www.sismo.no/no/pub/ Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Hvis du mener Sismo har motregnet i din utbetaling ville jeg tatt kontakt med dem, de kan gi bedre svar på når varsel osv. ble sendt ut. Du skal også ha fått et brev fra Skatteetaten om motregningen, du kan sjekke altinn.no også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå