Leko Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hei alle ! Endelig ankom mitt nye ATI skjermkort - ASUS9800XT Så langt ser det veldig bra ut, men oppstart av Win går tregere... Når maskinen booter opp så "ruller" xp logo over skjermen en gang, deretter kommer xp logo opp som normalt. Men så får jeg et opphold på 8-10 sek med svart skjerm for "velkommen" dukker opp. Dette gikk mye fortere før. Har en Intel P4 2.8 GhzHT, så det skulle ikke stå på det... Noen som kan belyse denne prob stilling ? Takker Lenke til kommentar
Leko Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Btw, jeg bruker denne driver; wxp-w2k-catalyst-ati9800xt Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Restart så pleier det og funke igjen, hvertfall oss meg etter en ny driver innstalasjon . Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 får mitt asus 9800xt i morgen Gleder meg Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 får mitt asus 9800xt i morgen Gleder meg Lenke til kommentar
Leko Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Problemet er permanent... det har pågått på alle restarter etter innstallasjon. Har sikkert utført 10 restarter, men ingen bedring... Kan de være lurt å innstallere kortet på nytt ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Husket du å fjerne gamle drivere? Helt? Men ja, avinnstallasjon, og reinnstallasjon evt oppdatering til nyeste driver kan være en ting å gjøre ja. Lenke til kommentar
Sapphire Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg har samme kortet på tur i posten til meg,håper jeg får det i morgen. Er det noen av dere som har testet driverene som ASUS har på sin nett side? De er deres variant av 7.95 driverene Lenke til kommentar
fAight Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 hvilken versjon av xp har du? (har erfart at sitter man med piratversjoner av xp så får man treg oppstart ved ulike hardware endringer m.m.) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg har samme kortet på tur i posten til meg,håper jeg får det i morgen.Er det noen av dere som har testet driverene som ASUS har på sin nett side? De er deres variant av 7.95 driverene Disse er fullstendig like som de som ligger på www.ati.com Lenke til kommentar
Sapphire Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Når jeg får mitt nye 9800XT er det da nødvendig å avinstalere driverene, eller kan jeg sette det direkte på plass uten noen endringer? Jeg har 9700 pro nå. Lenke til kommentar
Leko Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Fortsatt problemer, har nå avinnstallert men til ingen nytte... Lenke til kommentar
Leko Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg har tidligere kun hatt Nvidia baserte kort, så ATI er nytt for meg... Er det ikke litt rart at jeg finner 2 skjermkort innstallert, nemlig ASUS A9800XT og ASUS A9800XT Secondary Jeg finner følgelig 2 plug and play skjermer... ER dette roten til alt ondt, og hvordan blir jeg kvitt dette. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Er ikke roten nei, det der er 1 for vanlig analog utgang, og en for DVI. Jeg veit ikke hva som kan være problemet ditt, kan jo være dritmye. Men formatering løser det meste Lenke til kommentar
Leko Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Ja, du sier noe , format C nærmer seg... Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 har akkurat fått mitt asus 9800xt, dette kortet er RÅTT! har ikke de problemene du beskriver men jeg hadde problemer med ustabil framerate med asus sine radeon drivere, la inn catalyst 3.9 og så var alt i skjønneste orden. jeg tok bare en vanlig uninstall av geforce drivere og la inn catalyst (har kjørt på et gf4 ti4200 i en ukes tid pga sendt inn 9800pro kortet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå