Kakeshoma Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Hvor mye vare/tjenestehandel foregår med bitcoins*, kontra valutahandel/spekulasjon mellom bitcoin* og NOK/USD/...? *=alle kyptovalutaer Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Hvor mye vare/tjenestehandel foregår med bitcoins*, kontra valutahandel/spekulasjon mellom bitcoin* og NOK/USD/...? *=alle kyptovalutaer Tror ikke det finnes tall på det, men det virker som det aller meste er spekulasjon nå. Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) Kvifor orsakar du den mannen? Han har òg selt falskt Cisco-utstyr.Jeg liker ikke Roger Ver selv, mest pga altfor mye mas. Jeg skiter vel egentlig i hva han driver med. Jeg liker bedre å høre på folk som informerer, istedenfor evangelisering. Men folk som ikke liker Bitcoin Unlimited drar frem at han er så fryktelig kriminell. Bare tåpelig. Hva med å diskutere sak? Hvorfor er økt blocksize dumt? Det er interessant. Hvorfor er han ikke fengslet i Japan da, hvis han er gjennomsyret kriminell. At han i tillegg er "skyldig" i å tjene penger og er involvert i bitcoin-mining er da vitterlig også nokså tynn suppe å komme med. Sånn skittkasting minner meg altfor mye om amerikansk valgkamp. Det er ikke sånn at ene og alene folk med plettfri vandel har rett til å snakke fornuft. Den saka hadde ingenting å gjere med bitcoin. Nei, eg held meg på rett side av lova.Nei hverken kinaputter eller cisco har noe med Bitcoin å gjøre. Men du dro det inn.. Endret 4. august 2017 av atlemag 1 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Dersom desse kryptovaluttaane hadde vore regulert som vanlege finansielle instrument, hadde praksisen vore ulovleg.Nå sier jeg ikke at du er en av disse, men folk som mener at andre kryptovalutaer enn Bitcoin bør være ulovlige er en del av det samme problemet som Bitcoin ble opprettet for å løse.Eg visste ikkje at det eksisterte nokon slike. Korleis skal ein kunne forby kryptovaluta? Ein kan regulere til dømes veksling mellom kryptovaluta og trasjonell valuta, eller firma sin bruk av kryptovaluta, men det er ikkje mogeleg å forby kryptovaluta i seg sjølv. Hva tror du om BTC-kursen fremover? Vil den gå opp i forbindelse med Segwit activation, eller har bear market startet?Eg trur av prinsipp ikkje noko offentleg om framtidig kursutvikling for bitcoin, men i dag er bjørnane definitivt i hi. Kursen har gått opp 500 kroner siste døger. "Bitcoin Cash" går det derimot dårleg med. Bitfinex opna for mottak av BCH i dag, og etter det har kursen gått jamnt og trutt nedover. Framleis er sannsynlegvis minst 95% av alle BCH utilgjengelege for marknaden pga manglande støtte i lommebøkene folk brukar. Eg ventar vidare fall for BCH framover, heilt til kursen er nede på eit nivå der det ikkje er bryet verd å selje. Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Kvifor orsakar du den mannen? Han har òg selt falskt Cisco-utstyr.Jeg liker ikke Roger Ver selv, mest pga altfor mye mas. Jeg skiter vel egentlig i hva han driver med. Jeg liker bedre å høre på folk som informerer, istedenfor evangelisering. Men folk som ikke liker Bitcoin Unlimited drar frem at han er så fryktelig kriminell. Bare tåpelig. Hva med å diskutere sak? "Bitcoin Unlimited" kan eg ikkje mykje om. Det er ein av mange hundre altcoin. Er han involvert der òg? Hvorfor er økt blocksize dumt?Det treng ikkje vere dumt, om ein berre gjer det på ein måte som fungerer. Segwit firedoblar blokk-storleiken på ein måte som er kopmpatibel med alle eksisterande Bitcoin-nodar og -lommebøker. Andre forbetringar som er på trappene lagar betre plass i blokkene ved å redusere storleiken på transaksjonane, faktisk meir enn Pieter Wuille gjorde i 2011 med implementering av støtte for komprimerte nøklar. Framleis ein måte som er kompatibel med alle eksisterande nodar og lommebøker. Kompabilitet er naudsynt for at vi ikkje skal få ein permanent splitt av blokkjeden. Ein coin basert på ein permanent splitt frå bitcoin, med inkompatible konsensusreglar, vert kalla ein altcoin. "Bitcoin Unlimited", "Bitcoin Cash" og ein haug andre altcoin går motsett veg. Dei vil berre auke blokk-storleiken for å maksimere inntektene til bitcoin-gravarane, og vil gjere det på ein måte som er inkompatibel med eksisterande programvare. Dermed lagar dei ein altcoin. Dei vil auke kostnadane for å drive ein full node kraftig, men seier at det ikkje er viktig, fordi deira mål er sentralisering av bitcoin til nokre få fulle nodar som bitcoin-gravarane skal ha kontroll over. Alle andre skal bruke SPV-lommebøker. Personvern finst ikkje i deira vokabular, og matematikk er svart magi: https://www.coindesk.com/spv-support-billion-bitcoin-users-sizing-scaling-claim/ So langt har ikkje "Bitcoin Unlimited" klart å lage programvare som fungerer, og trass i plenty hashrate har dei ikkje fått til splitten sin. Eg mistenkjer at dei ikkje eigentleg vil, men at det eigentlege målet er å få det til å framstå som om miljøet er splitta, og pumpe altcoins. Kursen på "Bitcoin Cash" syner veldig tydeleg at det berre er ein veldig liten del som har tru på skalering gjennom å lage ein altcoin med sentral kontroll. Sånn skittkasting minner meg altfor mye om amerikansk valgkamp. Det er ikke sånn at ene og alene folk med plettfri vandel har rett til å snakke fornuft. Eg kan ikkje hugse at Roger Ver har snakka fornuft på noko tidspunkt, men opplys meg gjerne. Eg er heilt sikker på at eg ikkje ville kjøpt ein bruktbil av fyren. Ikkje ta noko av det han seier som fakta, utan å sjekke mot autoritative kjelder. Den saka hadde ingenting å gjere med bitcoin. Nei, eg held meg på rett side av lova.Nei hverken kinaputter eller cisco har noe med Bitcoin å gjøre. Men du dro det inn..Nei, det var det du som gjorde. Eg påpeika berre at han er ein kjeltring. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Eg ventar vidare fall for BCH framover, heilt til kursen er nede på eit nivå der det ikkje er bryet verd å selje. Da kan det være lurt å kjøpe. Jeg husker Litecoin gikk til 50 dollar for så å falle tilbake på 1 dollar. I dag er det nesten oppe på 50 igjen. Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Eg ventar vidare fall for BCH framover, heilt til kursen er nede på eit nivå der det ikkje er bryet verd å selje.Da kan det være lurt å kjøpe. Jeg husker Litecoin gikk til 50 dollar for så å falle tilbake på 1 dollar. I dag er det nesten oppe på 50 igjen.Pump & dump av altcoin er daglegsags, og ein risikabel form for handel. Skilnaden mellom Litecoin og Bcash, er at svært få har kjøpt sine Bcash. Nesten alle har fått sine gratis, fordi dei har Bitcoin. Då veit du aldri når dumpen kjem. Det er ingen som har noko "stop loss" eller prøver å selje for ein høgare kurs enn dei kjøpte for. For dei fleste Bcash-eigarar er det rein profitt uansett. Då vert det veldig dyrt å pumpe, og du veit aldri når det kjem ein stor dump. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Skilnaden mellom Litecoin og Bcash, er at svært få har kjøpt sine Bcash. Nesten alle har fått sine gratis, fordi dei har Bitcoin. Då veit du aldri når dumpen kjem. Det er ingen som har noko "stop loss" eller prøver å selje for ein høgare kurs enn dei kjøpte for. For dei fleste Bcash-eigarar er det rein profitt uansett. Då vert det veldig dyrt å pumpe, og du veit aldri når det kjem ein stor dump. Godt poeng. Men risikoen er mindre om man kjøper når prisen er nær null. Når neste boble kommer vil den nok øke mange ganger i verdi, selv shitcoins eksploderer jo da. Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Godt poeng. Men risikoen er mindre om man kjøper når prisen er nær null. Når neste boble kommer vil den nok øke mange ganger i verdi, selv shitcoins eksploderer jo da. Nær null, er det 0,001 BTC eller 0,00001 BTC? Skilnaden er 10-gongen, og mange altcoins ligg jo godt under det i kurs. Ein auke frå 0,000001 BTC til 0,00001 BTC er veldig bra, men kjøpte du for 0,001 BTC har du framleis tapt 99%. Du skal vere forsiktig når du prøver å fange ein fallande kniv. Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 (endret) Hva tror du om BTC-kursen fremover? Vil den gå opp i forbindelse med Segwit activation, eller har bear market startet?Eg trur av prinsipp ikkje noko offentleg om framtidig kursutvikling for bitcoin, men i dag er bjørnane definitivt i hi. Kursen har gått opp 500 kroner siste døger. Ny all time high for bitcoin mot norske kroner klokka 06:34 i dag tidleg. :-) Endret 5. august 2017 av Sturle S Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Hva tror du om BTC-kursen fremover? Vil den gå opp i forbindelse med Segwit activation, eller har bear market startet?Eg trur av prinsipp ikkje noko offentleg om framtidig kursutvikling for bitcoin, men i dag er bjørnane definitivt i hi. Kursen har gått opp 500 kroner siste døger. Ny all time high for bitcoin mot norske kroner klokka 06:34 i dag tidleg. :-) Har det noe med Segwit å gjøre, tror du? Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Hva tror du om BTC-kursen fremover? Vil den gå opp i forbindelse med Segwit activation, eller har bear market startet?Eg trur av prinsipp ikkje noko offentleg om framtidig kursutvikling for bitcoin, men i dag er bjørnane definitivt i hi. Kursen har gått opp 500 kroner siste døger.Ny all time high for bitcoin mot norske kroner klokka 06:34 i dag tidleg. :-)Har det noe med Segwit å gjøre, tror du?Ja, aktivering av segwit kjem stadig nærare, og vert stadig sikrare, og det er sjølvsagt ein veldig viktig drivar for kursen. Sidan BIP148 òg er aktiv og støtta av mange, er det veldig liten sjanse for at aktivering av segwit feilar i denne runda. I tillegg er det fleire andre som seier at dei vil forke bitcoin til nye altcoins i nær framtid, og no med "Bitcoin Cash" var det mange som sikra seg både 20% og meir ekstra bitcoin ved å selje rett etter splitten. Mange trur at det vil finnast like godtruande kjøparar ved neste splitt, og vil sikre seg bitcoin i god tid. Den sokalla "segwit2x" er lovande i so måte. Den har fleire høgprofilerte tilhengarar (seier dei, i alle fall), og kan godt gje god avkastning for alle som sel sine S2X tidleg. 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Denne så jeg ikke komme, fra selveste Crypt0. "Bitcoin Cash is the real bitcoin" (5:35) Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Eg kan ikkje hugse at Roger Ver har snakka fornuft på noko tidspunkt Han er ofte en av de første du "møter" på når du oppdager Bitcoin og vil se videoer om emnet. Han forklarer usecasene på en enkel og grei måte. Men i tekniske debatter har han lite å fare med, mistenker han ikke forstår teknologien. Uansett bidrar nå sånne personligheter til å spre ordet om Bitcoin i det minste, økt utbredelse er vel det vi håper på. Debatten SegWit vs unlimited blocksize ble en stygg sak. Hadde vært enklere om partene holdt seg saklige og ikke dro frem "drittpakker" hadde det vært enklere å følge med -utan å sjekke mot autoritative kjelder Har du undersøkt påstanden om at "Roger Ver solgte falskt cisco-utstyr"? Det var strengt tatt underleverandøren hans JDC som er tiltalt. Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Denne så jeg ikke komme, fra selveste Crypt0. Kvener "selveste" Crypt0? Eg har drive med bitcoin sidan 2010, og har aldri høyrt om vedkommande. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 En stor Bitcoin- og blockchain-relatert Youtube-kanal. Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Debatten SegWit vs unlimited blocksize ble en stygg sak. Hadde vært enklere om partene holdt seg saklige og ikke dro frem "drittpakker" hadde det vært enklere å følge medEg har berre sett saklege utspel frå ei av sidene. No pleier ikkje eg å henge i andre fora enn IRC lenger – det har eg ikkje tid til – men i #bitcoin dukkar det stadig opp folk der som er fullstendig på bærtur pga tull dei har lese på Reddit og andre stader. Spesielt på Reddit har eg inntrykk av at det er mange folk som med vitande og vilje spreier desinformasjon om Bitcoin for å pumpe altcoins som bcash. Det "Bitcoin Unlimited" føreslo ville splitte bitcoin i to blokkjedar, men mange i den leiren trudde at det ikkej vart ein splitt berre "Bitcoin Unlimited" hadde størsteparten av hashraten. Dei trur det er hashraten som definerer bitcoin, og det trur dei so hardt på at det heile verkar som ei slags religisøs sekt. Det einaste hashraten kan påverke er rekkefylgja på bitcoin-transaksjonane. Dersom dei produserer ugyldige blokker, kan dei ha so høg hashrate dei berre vil, utan at dei kan påverke noko som helst. Har du undersøkt påstanden om at "Roger Ver solgte falskt cisco-utstyr"? Det var strengt tatt underleverandøren hans JDC som er tiltalt. Haha. Du, eg har eit parti med fiiine Cisco-routerar her, splitter nye frå den ukjende Cisco-fabrikken i Kina. Du kan få dei for halv pris av det Cisco sel dei for. Vil du kjøpe til nettbutikkken din? Ja, eg er ein seriøs Cisco-grossist, altso. Heilt ekte utstyr. Nei, eg tullar. Eg trur ikkje du er so godtruande, og det er nok ikkje Roger Ver heller. Han er god til å spele godtruande fjott, det skal han ha. Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Haha. Du, eg har eit parti med fiiine Cisco-routerar her, splitter nye frå den ukjende Cisco-fabrikken i Kina. Du kan få dei for halv pris av det Cisco sel dei for. Vil du kjøpe til nettbutikkken din? Ja, eg er ein seriøs Cisco-grossist, altso. Heilt ekte utstyr.Du pynter litt på faktaene her. Det var ikke Roger Ver som har fått noe for halv pris, men JDC selvsagt - som også var lisensiert Cisco distributør. Les rettsdokumentet: -While living and working in the United States, Zhao and Cone formed JDC Networking, Inc. (“JDC”), a licensed distributor of products made by and for Cisco... -JDC records reflect that it was purchasing Cisco products (or purported Cisco products) in China for resale at considerably below the expected market price for such products and then reselling the products with a high markup... Det eneste som står nevnt om Memorydealers er følgende: The evidence adduced at trial showed that in 2010 the U .S. Fish and Wildlife Service (“FWS”) purchased an “enhanced” Cisco switch from Memorydealers.com, which in turn had purchased the switch from JDC. When the switch arrived, officials at FWS became aware that they had received a “standard” model, rather than the enhanced version they had purchased. The MAC address9 of the switch was assigned to a standard model, while the serial number on the chassis was assigned to an “enhanced” switch. Thus, the government adduced evidence that a standard model switch was purchased from Cisco, which had a proper and genuine Cisco mark affixed to it. Zhao, through JDC, later upgraded the product to resemble an enhanced model switch, and sold it to Memorydealers.com as an enhanced switch. The mark, however, was genuinely affixed to the good when manufactured by or for Cisco and the mark itself was never altered. Ver fikk altså et ekte Cisco-produkt som var modifisert til å se ut som et dyrere Cisco-produkt enn det egentlig var. http://caselaw.findlaw.com/us-4th-circuit/1627804.html Så, det er fortsatt altfor tynn suppe å si at "Ver solgte falskt Cisco-utstyr". Men man sluker gjerne rått påstaånder som dette når man i utgangspunktet misliker noen. Uavhengig av om det er på IRC eller Reddit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå