Gå til innhold

Apple øker overskuddet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er interessant, da mange jo hele tiden spår at Apple er på vei rett i grøfta.

Så lenge folk kjøper svindyre design mobiler som folket knapt kan bruke, går det bra.

Også genialt at de samme går lei en smarttelefon som består av ca 80 % skjerm og en ramme, alltid lurt på om de går lei gaffelen de putter i kjeften like fort

Lenke til kommentar

Det er interessant, da mange jo hele tiden spår at Apple er på vei rett i grøfta.

Så lenge folk kjøper svindyre design mobiler som folket knapt kan bruke, går det bra.

Også genialt at de samme går lei en smarttelefon som består av ca 80 % skjerm og en ramme, alltid lurt på om de går lei gaffelen de putter i kjeften like fort

Kult av deg å ta på deg rollen som talsmann for alle oss som bruker Apple sine produkter daglig. Synd du er religiøst hjernevasket til å tro at alt Apple gjør er dritt.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kult av deg å ta på deg rollen som talsmann for alle oss som bruker Apple sine produkter daglig. Synd du er religiøst hjernevasket til å tro at alt Apple gjør er dritt.

Morsomt du skulle nevne religiløst hjernevasket, hvis det finnes 2 kjente selskaper på denne kloden som har en kult lignende gjeng med kunder, så er det Apple og Tesla.

Eneste jeg tror, er at det kan ikke være direkte bra for helsa og ha ett så fanatisk forhold til ett døde produkt som går på batterier...

Lenke til kommentar

Morsomt du skulle nevne religiløst hjernevasket, hvis det finnes 2 kjente selskaper på denne kloden som har en kult lignende gjeng med kunder, så er det Apple og Tesla.

Eneste jeg tror, er at det kan ikke være direkte bra for helsa og ha ett så fanatisk forhold til ett døde produkt som går på batterier...

Pussig nok er denne "kulten" som oftest passiv, men for all del, fortsett å fortell deg selv at det er alle som bruker Apple sine produkter som er problemet. Ikke folk som konstant må på banen og forklare Apple-brukere hvor feil de tar.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pussig nok er denne "kulten" som oftest passiv, men for all del, fortsett å fortell deg selv at det er alle som bruker Apple sine produkter som er problemet. Ikke folk som konstant må på banen og forklare Apple-brukere hvor feil de tar.

Ja, det er rart det der. I omtrent alle tråder som omhandler iPhone tar det ikke mange postene før en eller annen Android-bruker kommer med noe surt oppgulp, og ofte nedrakking av de som bruker iPhone. Direkte personangrep skjer også ganske ofte. Men hvor ofte ser man at iPhone brukere gjør det samme i en Samsung-tråd for eksempel? Omtrent aldri.

Merkelig gjeng, disse Android folka... som av en eller annen merkelig grunn hele tiden må rakke ned på iPhone. Aldri skjønt hvordan en så triviell ting som en mobiltelefon kan skape så sterke følelser, uansett hvilken vei det måtte gå.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, det er rart det der. I omtrent alle tråder som omhandler iPhone tar det ikke mange postene før en eller annen Android-bruker kommer med noe surt oppgulp, og ofte nedrakking av de som bruker iPhone. Direkte personangrep skjer også ganske ofte. Men hvor ofte ser man at iPhone brukere gjør det samme i en Samsung-tråd for eksempel? Omtrent aldri.

Merkelig gjeng, disse Android folka... som av en eller annen merkelig grunn hele tiden må rakke ned på iPhone. Aldri skjønt hvordan en så triviell ting som en mobiltelefon kan skape så sterke følelser, uansett hvilken vei det måtte gå.

Vet ikke hva du lider av, men det må være medfødt.

Det er nok rimelig 50/50 begge veier skjønner du.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Vet ikke hva du lider av, men det må være medfødt.

Det er nok rimelig 50/50 begge veier skjønner du.

Point proven.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Påstår du at folk knapt kan bruke iPhone?

Men vent nå litt, det er jo du som har et religiøst og fanatisk forhold til dette produktet. Bare se hvor mye tid du bruker på å slenge dritt om det.

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men dere er jo så blinde at dere ikke ser at det er 50/50, så nei, sannheten er ikke noe person angrep.

Men dere tåler jo ingenting heller når dere med en gang begynner å hyle å skrike over ingenting.

Så "vet ikke hva du lider av, men det må være medfødt" er ment i en hyggelig tone det da?

Det er heller ikke 50/50 drittslenging fra iPhone brukere vs. Android-brukere. Det er bare å lese noen tråder om telefoner med disse operativsystemene på forumet så ser man fort det. Jeg hadde Android før jeg kjøpte iPhone, og hadde samme inntrykk da, at iPhone får utrolig mye mer dritt fra Android-leiren enn omvendt. Og jeg var ikke spesielt stor fan av iPhone før jeg vant en iPad (kjøpte da senere en iPhone fordi jeg følte meg hjemme i iOS).

At vi "med en gang begynner å hyle å skrike over ingenting" er vel kanskje fordi vi hele tiden må tåle drittslenging og personangrep fra deg og en del andre Android-brukere, bare fordi vi foretrekker iPhone?

For øvrig så er ikke personangrep "ingenting", bare så det er nevnt.

Til slutt et spørsmål; hvorfor plager det deg at ikke alle liker akkurat det samme som deg? Hvorfor mener du at du har fasiten på hva som er "best"?

Endret av Molekylet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...