AfterGlow Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Forskere <i>visualiserte</i> piratfesten etter den seneste sesongpremieren.Slik ser piratkopieringen av Game of Thrones ut Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Ble overrasket over at Amsterdam ikke kom høyere på listen mtp det høye antallet seedboxer som befinner seg der. Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Det er nok mange som skjuler seg bak VPN hvis de har gått til innkjøp av en seedbox. Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Man kan vel være sikker på at andelen av GoT pirater med seedbox og/eller VPN er ganske så liten. 1 Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Vil tro at det er snakk om plasser der de normalt ikke får sett serien. Lenke til kommentar
Topper Harley Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Hadde hbo klart å vise seriene det året de blir sluppet utenfor usa så hadde det gjerne hjulpet, men når jeg hadde hbo nordic for ikke så langt tilbake så lå de jo sånn ca to sesonger på etterskudd.. Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Hadde hbo klart å vise seriene det året de blir sluppet utenfor usa så hadde det gjerne hjulpet, men når jeg hadde hbo nordic for ikke så langt tilbake så lå de jo sånn ca to sesonger på etterskudd.. Jeg bestilte HBO Nordic med en gang ved lansering i Norge. De har ligget nøyaktig like langt i seriene som i USA. Episodene slippes på nett samtidig som de slippes i USA, og slik har det vært siden lansering. Men det finnes derimot en hel del andre kritikkverdige ting ved tjenesten som f.eks. GUI og serverproblemer som får meg til å vurdere å si opp tjenesten. men det er en annen sak... 2 Lenke til kommentar
Thume Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Hadde hbo klart å vise seriene det året de blir sluppet utenfor usa så hadde det gjerne hjulpet, men når jeg hadde hbo nordic for ikke så langt tilbake så lå de jo sånn ca to sesonger på etterskudd.. Jeg bestilte HBO Nordic med en gang ved lansering i Norge. De har ligget nøyaktig like langt i seriene som i USA. Episodene slippes på nett samtidig som de slippes i USA, og slik har det vært siden lansering. Men det finnes derimot en hel del andre kritikkverdige ting ved tjenesten som f.eks. GUI og serverproblemer som får meg til å vurdere å si opp tjenesten. men det er en annen sak... Episoder lanseres ikke samtidig, det er avhengig av serien. F.eks Last week tonight kommer ca 4 dager seinere på HBO Nordic,til min store frustrasjon. Videre har jeg Get med HBO nå, ingen standard casting funksjon og bare norske undertitler gjør betalingstjenesten til et langt svakere produkt enn nedlasting. Lenke til kommentar
RaggSokk3n Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Så de "tapte inntektene" stammer i all hovedsak fra steder som enten ikke kan abonnere eller ikke har god nok økonomi til å abonnere.. 1 Lenke til kommentar
cfg Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Har HBO Nordic men måtte ty til en annen 'løsning' på mandagskveld når tida kom til at vi skulle sette oss ned å se Game of Thrones da nettsida til HBO virkelig ikke fungerte, den andre alternative løsninga som har klikk og spill fungerte utmerket med det samme. Idiotisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå