Siljeell Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Jeg har leita meg i hjel til å finne en seng på 180 cm i lengde. Og helst 140 bredde... kan absolutt ikke lage noe sånt selv. Noen som har sett sånn seng? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Høres ut som en umulig oppgave Vokseseng fra Ikea er et alternativ Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Både 180 lengde og 140 bredde er ukurante/ikke standardstørrelser, så det tror jeg du skal slite med. Standard lengde er 200 og i noen utgaver 220, mens bredder er typisk 120, 150 og 180. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Mitt tips er å legge ut noe på Finn småjobber der noen kan skru det sammen for deg. Jeg gjorde dette nettopp selv til min bil som jeg skal bruke til å sove i og ble nødt til å gå etter de samme målene som du har. Jeg lagde dermed en enkel seng selv og kjøpte sengebunn og madrasser på Jysk. Dette ble ganske rimelig, materialer ble kjøpt hos en byggevareforretning som også kappet de for meg, så kunne jeg skru det selv sammen når jeg kom hjem. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 ..men hvor skal han få kjøpt madrass på 140x180? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 (endret) Det er fortsatt fabrikker som lager madrasser fra bunnen av, men ikke til Ikea-priser. Dette var jo faktisk ikke ille: https://www.bedrenaetter.no/boxmadras-dreams-special.html Norsk Sengesenter leverer også rammemadrass etter mål: http://norsksengesenter.com/rammemadrass.aspx Endret 3. august 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Prøv å google madrass 150x180 - det kommer opp noe på finn.no Som videre kan gi en pekepinn på hvor de kommer i fra/produsent. Så er det bare å begynne å ringe møbelhusene. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Prøv å google madrass 150x180 - det kommer opp noe på finn.no Som videre kan gi en pekepinn på hvor de kommer i fra/produsent. Så er det bare å begynne å ringe møbelhusene. Men 150 er standardbredde, OP vil ha 150. Den danske forhandleren isbilen lenker var jo ikke så galt da, 8200 for ferdig rammemadrass. Men hvis det ikke medfølger den tjukke madrassen som skal oppå og overmadrass er man jo egentlig like langt..? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Du tenker på kontinentalseng. Det er bare overmadrass over rammemadrass. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Du har visst helt rett - men er ikke kontinentalseng da bare en rammemadrass med madrass oppå? Men da må han altså også bestille rammemadrass på mål, billigste alternativ da blir 8199+4099 = 12298,- ..dog ser det ut til at man kan spare noen tusen på at handlevognen deres tydeligvis ikke klarer å plukke med seg annet enn basisprisen, den glemmer å justere for målene/m2-pris: Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar ønsker 140 bredde, 180 Lang. Bare lage selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå