objorkum Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hva er den beste GUI DC klienten for Linux mener dere? Lenke til kommentar
Kick1 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg liker Dcgui-qt (http://dc.ketelhot.de). Bruker CVS versjonen Begrunnelsen er at den er ryddig og lett-forståelig, og lett å konfigurere. Synes nå jeg da. Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg er enig med Kick1. Men hastigheten jeg får er så lav i forhold til med DC++ i XP. Er det noe alle opplever? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Har et problem med DCGUI-QT. Den krever libcrypto.so.0.9.6, men jeg har libcrypto.so.0.9.7 installert. Tipper den versjonen vil funke fint også? Hvordan ordner jeg det? Ser at libcrypto.so.0.9.7 hører til OpenSSL, og har liten lyst til å avinstallere det og installere en eldre versjon... Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Sist jeg brukte DCGUI-Qt ble jeg regelrett skremt bort. GUI-et var noe av det fæleste jeg har sett, dialogbokser som bare ikke gir mening, menyer med elendige beskrivelser, alt på en slags bosnisk-engelsk og veldig tvetydig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå