john_petter Skrevet 28. august 2017 Forfatter Del Skrevet 28. august 2017 28.August Kamp om maten..på en regntung dag. Litt mer øvelse med innstillingene så kan dette bli bra. OM-D E-M1 Mark II med Olympus 12-100mm 1:4 IS PRO 1/800 sek - f/4 - iso 800 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Velkommen til Olympusleiren E-M1 MkII og 12-100mm høres ut som en rå kombinasjon. Det er delte meninger om det å konvertere til DNG ved import. Jeg er blandt de som ikke gjør det - delvis fordi jeg har min egen filstruktur som jeg kopierer filene inn i, delvis fordi det er få programmer utenfor Adobe som er glad i DNG. Liker godt måkebildet og valmuene. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Spennende variasjon i bildene dine. Blåbyen har fine farger og linjer. Augustnatten er dus og vakker - og ja, det er viktig å bruke disse nydelige kveldene! Måkene ble da bra de. De skildrer kampen om tilværelsen ganske direkte. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Fasinerende og stygg munn på fisken den 22. Den 24. falt veldig godt i smak her, fine farger og fin bruk av dypdeskarphet. Fint at du fikk med sola også. Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 29. august 2017 Forfatter Del Skrevet 29. august 2017 (endret) Takk for det tomsi42 Ja,så langt ser det ut til at det holder hva det lover. Og det er jo ikke lite. Føler meg ikke så sikker på at Adobe får det beste ut av disse filene.Lastet ned olympus viewer bare for å sammenligne. Og en raw fil der synes jeg ser renere ut enn i lightroom. Det gjelder både orf og dng. Har ikke allverdens erfaring med dette så det virker litt forvirrende. 29.August Jaktet regnbuer i dag.. OM-D E-M1 Mark II med Olympus 12-100mm 1:4 IS PRO 1/400 sek - f/8 - iso 200 Endret 29. august 2017 av john_petter Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Flott regnbue. (Må innrømme at jeg foretrekker ACDseePro fremfor Lightroom) Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 29. august 2017 Forfatter Del Skrevet 29. august 2017 Spennende variasjon i bildene dine. Blåbyen har fine farger og linjer. Augustnatten er dus og vakker - og ja, det er viktig å bruke disse nydelige kveldene! Måkene ble da bra de. De skildrer kampen om tilværelsen ganske direkte. Takk for fine ord Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 29. august 2017 Forfatter Del Skrevet 29. august 2017 Fasinerende og stygg munn på fisken den 22. Den 24. falt veldig godt i smak her, fine farger og fin bruk av dypdeskarphet. Fint at du fikk med sola også. Takk for det awesnes Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 29. august 2017 Forfatter Del Skrevet 29. august 2017 Flott regnbue. (Må innrømme at jeg foretrekker ACDseePro fremfor Lightroom) Flott regnbue vær i dag. Sol og regn. Ser der,ja. Da må jeg vel finne ut hva det er Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 30. august 2017 Forfatter Del Skrevet 30. august 2017 30.August Min båt er lastet med... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Det var en fotogen båt. (Så en lignende på Inderøya en gang - kanskje det er in med slike båter) Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 31. august 2017 Forfatter Del Skrevet 31. august 2017 Det var en fotogen båt. (Så en lignende på Inderøya en gang - kanskje det er in med slike båter) Pynter fint opp ved butikken her Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 31. august 2017 Forfatter Del Skrevet 31. august 2017 31. August Avslutter med dette. Symboliserer vel at høsten står på dørstokken,og vi går mot en herlig tid fotomessig med massevis av spennende farger og lys OM-D E-M1 Mark II med Olympus 12-100mm 1:4 IS PRO 1/200 sek - f/4 - iso 200 (Ganske kraftig crop,et i besjæring for å få utsnittet jeg ville ha.) Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Jeg synes måkene ble bra, jeg også, og du var jo heldig med plasseringen av regnbuen. Av de to siste, likte jeg dagens bilde best, fine linjer og passende pynt med regndråper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå