Eulalie Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 (endret) Jeg klarte ved et uhell å knuse skjermen på min snart to år gamle surface pro 3 for et par måneder siden. Den kan så vidt jeg forstår ikke fikses, men jeg kan sende den inn til Microsoft og få en ny, men da til den "nette sum" av 567 euro. Jeg var veldig fornøyd med maskinen, og den passet fint til mitt bruk. Jeg studerer informatikk over nett, men bruker ingen tunge programmer av noe slag. Jeg spiller ikke spill, men bruker den mest til surfing og Netflix. Mitt spørsmål til dere med litt peiling er derfor, bør jeg sende inn Surface'n og betale i overkant av 5000 kr for en ny, eller bør jeg kikke etter en helt ny laptop? Det er jo tross alt 2 år siden den kom, så jeg kanskje få en tilsvarende eller bedre laptop til mitt bruk for samme pris, eller helst lavere? Edit: Kan nevne at vekt er viktig, da jeg bærer laptopen med meg mye. Endret 1. august 2017 av Eulalie Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 (endret) Det spørs litt på hvilken spec din Surface 3 Pro hadde og hva type/spec erstatningen for 567 Euro blir. De strekker seg fra i3 cpu med 4GB minne og 64GB disk og oppover. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Surface_Pro_3 Endret 1. august 2017 av syar2003 Lenke til kommentar
Eulalie Skrevet 1. august 2017 Forfatter Del Skrevet 1. august 2017 Takk for svar! Ja, det glemte jeg jo helt å skrive, beklager. Jeg har 128GB versjonen, og den har vel i5 cpu. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Da synes jeg det er en okay deal om du får tilsvarende ved innbytte og at det ikke påløper mva i tillegg. Du får neppe noe tilsvarende i ytelse med samme formfaktor. Pris historikk på i5 4GB minne 128GB disk. https://prisguiden.no/produkt/microsoft-surface-pro-3-mq2-00006-209662#prisvarsel Så har du kanskje noe tilbehør som kan gjenbrukes ( tastatur , penn etc) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå