Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nettopp begynt med PC gaming igjen, men tror nok det er på tide med litt upgrades.
Vil holde det så billig som mulig, men på samme tid har noe som klarer seg bra nok til spill som PUBG.

Kjører 3 skjermer så må ha nok porter til det på skjermkort :)

Takker for all hjelp :D

post-280154-0-75965700-1501600720_thumb.png

post-280154-0-89551800-1501605786_thumb.png

Endret av Lindquist93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er budsjettet? Jeg ville anbefalt et 1070 grafikkort og noe i5 (eller Ryzen hvis det blir billigere) hovedkort/cpu/ram kombo.

I hovedsak ser det ut som du må bytte hovedkort, ram, prosessor, skjermkort og kanskje strømforsyning. Det kan bli kostende 6-9 tusen grovt regnet.

Et alternativ, dog jeg vet ikke om det er noe smart trekk, er å beholde hovedkort, ram og prosessor. Og bytte skjermkort (og eventuelt strømforsyning)

Kan også være lurt å kjøpe 8GB ram nå, og 8 ekstra senere fremfor å kjøpe 16 nå hvis budsjettet er for stramt. Det frigjør 600-1000 kroner på budsjettet

Lenke til kommentar

Hvordan er budsjettet? Jeg ville anbefalt et 1070 grafikkort og noe i5 (eller Ryzen hvis det blir billigere) hovedkort/cpu/ram kombo.

I hovedsak ser det ut som du må bytte hovedkort, ram, prosessor, skjermkort og kanskje strømforsyning. Det kan bli kostende 6-9 tusen grovt regnet.

Et alternativ, dog jeg vet ikke om det er noe smart trekk, er å beholde hovedkort, ram og prosessor. Og bytte skjermkort (og eventuelt strømforsyning)

Kan også være lurt å kjøpe 8GB ram nå, og 8 ekstra senere fremfor å kjøpe 16 nå hvis budsjettet er for stramt. Det frigjør 600-1000 kroner på budsjettet

12k ca i budsjett :) 

Kanskje like greit å kjøpe helt ny da? Har egentlig også lyst på Predator 27" skjermen, den med IPS. Men går utifra at det blir vanskelig å holde budsjett da? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...