Gå til innhold

Augustfest 2017 – JorunT – Litt gammelt, litt nytt, litt fint og litt stygt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har det skjedd mye flott siden sist jeg var innom.

 

Kulturbydelen Sagene, alltid artig å se bilder fra steder jeg ikke kjenner fra byen jeg har bodd i/like ved i snart 20 år.

 

24. august - Nærmere kommer jeg ikke var nydelig, min personlige favoritt fra festen din sålangt. Spoilerbildet var også spennende.

 

Kule hunder, den i midten "gjør" jo hele bildet. Artig.

 

Verbascum phoeniceum, blomster kan du veldig bra, dette ikke noe unntak. Bra fokus og farger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den var søt, tror ikke jeg har sett den. Sol og fint her i dag - til tross for værmeldingen

Er du sikker på at du ikke kjenner denne? Ta evt. en titt på spoileren. Verdt å dyrke, sådde den for tre år siden og den har kommet fint igjen.

 

 

Den lekre fiolette planten i dag 29. august traff meg i alle fall! Super.

Takk!

Her har det skjedd mye flott siden sist jeg var innom.

 

Kulturbydelen Sagene, alltid artig å se bilder fra steder jeg ikke kjenner fra byen jeg har bodd i/like ved i snart 20 år.

 

24. august - Nærmere kommer jeg ikke var nydelig, min personlige favoritt fra festen din sålangt. Spoilerbildet var også spennende.

 

Kule hunder, den i midten "gjør" jo hele bildet. Artig.

 

Verbascum phoeniceum, blomster kan du veldig bra, dette ikke noe unntak. Bra fokus og farger.

Takk for kommentarene. De veloppdragne hundene var nesten litt for scenevante. Den ene av eierne er ivrig hundefotograf; hver gang jeg skulle ta bilde av noe, var de straks på pletten og poserte midt i synsfeltet.

Lenke til kommentar

 

Den var søt, tror ikke jeg har sett den. Sol og fint her i dag - til tross for værmeldingen

Er du sikker på at du ikke kjenner denne? Ta evt. en titt på spoileren. Verdt å dyrke, sådde den for tre år siden og den har kommet fint igjen.

 

Har hatt flere typer Verbascum ja, men tror ikke jeg har hatt den der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...