RBoysen Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Tvillinger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Siden du ikke har fått noen kommentarer på 122 visninger, så må vel det bety at det ikke er noen forslag til forbedringer og at dette er et tipp toppers bilde, det synes i hvert fall jeg 1 Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Enig med Helene Estetisk tiltalende og godt teknisk utført portrett. Jeg liker godt etterbehandlingen her, men personlig ville jeg kanskje gjort det hvite i øyne bitte litt varmere. Jeg liker den kalde fargetonen i bildet, men synes at akkurat øyne ble litt for blå. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Meget bra bilde har ingen ting å kristisere for her Lenke til kommentar
RBoysen Skrevet 4. august 2017 Forfatter Del Skrevet 4. august 2017 Hei og takk for kommentarene! Hyggelig å høre at bildet falt i smak! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg