Gå til innhold

Innportering eller nytt nummer hos ICE?


Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-376f9

Før jeg blir gal:

 

Siden 1994 har jeg hatt to telefonnummer hos Telia. Jeg bruker det ene, og det andre ligger i en skuff. Jeg har beholdt det andre nummeret av nostalgiske grunner. Jeg har lyst til å bli kunde hos ICE, i første omgang for å teste litt og følge utbyggingen av nettet, akkurat som med Telia i 1994.

 

Det jeg lurer på er om jeg skal porte inn det ubrukte nummeret til ICE, eller om jeg skulle få et nytt hos ICE. Det hadde jo vært litt gøy å kunne skryte av at jeg har vært kunde uavbrutt hos Telia i snart 25 år.

 

Hvis noen fra Telia eller ICE leser dette, send gjerne en PM.

 

Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Det å skryte av å ha vært kunde så lenge et sted virker nesten litt merkelig og får meg muligens til å stille spørsmål... Men nå vet jeg jo at Tom er relativt smart ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Eliminasjonsmetoden:

 

Ingen mikrofakturering eller straffepriser for å ringe konkurrende nett. (Exit Telenor)

Ikke sperre for skyggenummer. (Exit Telenor igjen.)

En haug av butikker der du kan hente sim-kort. (Exit de fleste lavpriskonkurrenter på Telias nett.)

Chat

308 mbit målt nedlastingshastighet under realistiske forhold, inne i bilen.

Til slutt tar du med rabatt på telefon ved binding, deler på 12, trekker svaret fra standard månedspris og havner under lavpriskonkurrentene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...